Už keliones apylanka – du milijonai litų
Tiltų gatvės ir Biržos tilto restauracija kainuos beveik 12 milijonų litų. Dar 2,2 milijono iš savo kišenės netiesiogiai turės sumokėti klaipėdiečiai.
Tiltų gatvė bus uždaryta daugiau nei vienerius metus – iki balandžio vidurio. Iki tol miesto autobusai turės važiuoti aplinkinėmis gatvėmis, todėl gali dar daugiau brangti bilietai.
„Autobusai turi važiuoti apylanka – tai sudaro 2,3 kilometro daugiau nei anksčiau. Be to, yra sumažinta 2,5 procento reisų. Visa tai per mėnesį mūsų įstaigai nuo rugsėjo atneša iki 180 tūkst. litų nuostolio. Anksčiau šis nuostolis buvo 140 tūkst. Rugsėjį dėl infliacijos buvo indeksuotas kuro pabrangimas ir vairuotojų atlyginimai“, – tvirtino „Klaipėdos keleivinio transporto“ direktorius Gintaras Neniškis.
Tiltų gatvė dėl Biržos tilto remonto pernai gruodį buvo uždaryta trims savaitėms. Vėliau, nuo kovo vidurio, Tiltų gatvė buvo uždaryta dešimčiai mėnesių. Šią savaitę paaiškėjo, kad gatvę restauruos iki kitų metų balandžio vidurio.
Pasak G.Neniškio, jei savivaldybė nekompensuos nuostolių „Klaipėdos keleiviniam transportui“, tuomet teks dar labiau branginti bilietus.
Direktorių šiurpino kelininkų pareiškimai, kad po restauracijos teks uždrausti Tiltų gatve važiuoti sunkiasvoriam transportui, autobusams – taip pat. Esą grindinys gali vėl išsiklaipyti. „Išeina taip, kad gatvė bus dar blogesnė nei iki restauracijos“, – stebėjosi G.Neniškis.
Jis sielojosi ne tik dėl įstaigos nuostolių, bet ir todėl, kad dėl spūsčių ir avarijų Sausio 15-osios ir Pilies gatvėse autobusai nuo grafiko atsilieka 40 minučių. Todėl keleiviai vyksta kitu transportu – lengvosiomis mašinomis, maršrutiniais taksi.
Meras Rimantas Taraškevičius teigė, jog svarstys galimybę „Klaipėdos keleiviniam transportui“ kompensuoti nuostolius dėl Tiltų gatvės remonto.
„Tačiau apie konkrečias sumas galėsime kalbėti, kai bus atlikti tikslūs skaičiavimai. Kiekvieno pirštai į save lenkti“, – šmaikštavo meras.
Naujausi komentarai