Pereiti į pagrindinį turinį

„Vaikų linija“ per 20 metų atsiliepė į 1,5 mln. skambučių

„Vaikai dažniausiai kenčia tyloje, ir ne visada apie sunkumus pasakoja kitiems. „Vaikų linija“ yra ta vieta, kur bandome vaikus paraginti išsipasakoti, kad jie žinotų, jog yra vieta, kur jie gali paskambinti turėdami sunkumų“, – sako 20 metų veiklos sukaktį mininčios „Vaikų linijos“ vadovas dr. Robertas Povilaitis.

Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr. / Shutterstock nuotr.

Vaikai dažniausiai pasakoja apie įvairiausius sunkumus, daugiausia – apie santykius su tėvais, bendraamžiais, patyčias, yra atvejų, kai dalijasi suicidinėmis mintimis.

„Vaikų linijos“ psichologė, savanorių mokytoja Jurgita Smiltė Jasiulionytė sako, kad per 20 metų tarnyba pastebėjo, jog vaikai, prieš kreipdamiesi pagalbos, visų pirma išbando „Vaikų liniją“: paskambinę tyli arba juokauja.

Per dieną savanoriai iš viso sulaukia apie 400 skambučių, o per 20 metų atsiliepė į 1,5 mln. skambučių. Tiesa, šiuo metu savanoriai spėja atsiliepti maždaug į kas antrą skambutį.

Savanorius taip pat pasiekia 5–6 elektroniniai laiškai per parą, o iš viso per du dešimtmečius gauta daugiau nei 17 tūkst. laiškų su pagalbos prašymais.

„Vaikų linija“ teikia pagalbą vaikams telefonu 116 111 (nuo 11 iki 23 val.) ir internetu – atsakymus vaikai gauna maždaug per parą. Artimiausiu metu planuojama įdiegti naują paslaugą – kalbėtis internetu realiuoju metu.

Daugiau apie tarnybos veiklą – įraše.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų