Vairuotojai piktinasi – atnaujinta „betonkė“ ir vėl remontuojama: kelininkai paaiškino situaciją Pereiti į pagrindinį turinį

Vairuotojai piktinasi – atnaujinta „betonkė“ ir vėl remontuojama: kelininkai paaiškino situaciją

2025-04-07 16:53

Dalis vadinamosios „betonkės“ tarp Vilniaus ir Utenos atnaujinta tik pernai lapkritį, tačiau čia jau lupamas šviežias asfaltas ir klojamas dar naujesnis. Vairuotojai piktinasi, kad nebuvo dėl remonto darbų įspėti ir nesupranta, kodėl ką tik atidarytą kelią reikia vėl remontuoti.

Vairuotojai piktinasi – atnaujinta „betonkė“ ir vėl remontuojama: kelininkai paaiškino situaciją
Vairuotojai piktinasi – atnaujinta „betonkė“ ir vėl remontuojama: kelininkai paaiškino situaciją / J. Elinsko / ELTOS nuotr., LNK stop kardas

Kelininkai sako, kad tiesiant kelius broko pasitaiko. Ir tai neturėtų stebinti. Dažniausiai tam įtakos turi vykstant darbams besikeičiantys orai.  

„Nėra stebuklas, kad taip nutiko. Tai gali nutikti dėl begalės priežasčių, pavyzdžiui, klojant sluoksnius ryte buvo vienokios oro sąlygos, po pietų – jau kitokios. Nebuvo tinkamai adaptuotas mišinys ir nutiko toks rezultatas“, – aiškino asociacijos „Lietuvos keliai“ vadovas Šarūnas Frolenko. 

J. Elinsko / ELTOS nuotr.

Darbus užsakiusi „Via Lietuva“ teigia, kad kelias taisomas kelių įmonės sąskaita ir kol kas oficialiai jis net neužbaigtas. 

„Šis kelias dar nėra priduotas. Vykdant šį procesą, buvo atlikti visi reikalingi tyrimai, juolab, kad praėjo šaltasis sezonas, o po jo įprasta, kad kelyje gali atsiverti daugiau duobių, išdaužų“, – teigė „Via Lietuva“ atstovė Jolita Orentaitė.

Kelininkai taip pat atkreipia dėmesį, kad ir šiam keliui nutiesti laiko nebuvo duota daug. Greitai sukantis, pasitaiko visko.  

„Kadangi objektas priduotas eksploatuoti, tyrimai daryti iš esmės lapkričio mėnesį, tai atėjus pavasariui, kai gamtinės sąlygos leidžia daryti kokybiškai darbus, jie dabar ir daromi, tai čia yra visiškai normalu“, – kalbėjo Š. Frolenko. 

„Via Lietuva“ tikina, kad kelią tiesti skubėjo dėl pačių vairuotojų.  

„Kelio ruožą nuo Molėtų iki Utenos eismui atidarėme praėjusių metų pabaigoje suprasdami, kad šaltojo sezono metu eismo sąlygos yra pavojingesnės ir vairuotojams bet kokie ribojimai sukelia papildomus iššūkius“, – akcentavo J. Orentaitė. 

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

Vairuotojams nepatinka ir tai, kad dėl šios atkarpos remonto niekas jų tinkamai neįspėjo.

Susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis kaltų neieško. Svarbiausia, pasak ministro, kad kelią kuo greičiau suremontuotų. 

„Jeigu kažką darai ir padarai nekokybiškai, tai turi tą pataisyti, kad būtų kokybiška. Suprantu, kad kažkiek vėlavo pranešimas apie tai, tad norėčiau tikėtis, kad „Via Lietuva“ pasimokys iš tokios klaidos ir ateityje tokių klaidų nedarys“, – pabrėžė ministras. 

„Apie planuojamus darbus, kai prasidėjo darbų keliuose sezonas kovo 15 diena, buvo išplatinta informacija, kad prasideda kelių remonto darbai. Buvo akcentuota, jog kelininkų technika grįžta ir į kelią Vilnius–Utena“, – pabrėžė „Via Lietuva“ atstovė.

Vadinamosios „betonkės“ atkarpos nuo Vilniaus iki Molėtų darbai taip pat jau pradėti. Kiek jie truks ir kainuos, valdžia žada papasakoti šią savaitę.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Klounada tęsiasi

Bardakas.
1
0
df

vamzdzius kloja....pamirso ...DDDD
1
0
Visi komentarai (2)

Daugiau naujienų