Visi vairuotojų skundai pasitvirtino
Visi klaipėdiečių skundai dėl netinkamo automobilių serviso darbo pasitvirtino.
Pernai devyniems klientams buvo atlyginta patirta žala.
2006 metais Lietuvoje iš viso buvo gauti 67 skundai. Net 66 procentai iš jų pripažinti pagrįstais.
„Skundų skaičius dėl automobilių serviso Klaipėdoje jau keleri metai iš eilės išlieka panašus – apie dešimt“, - sakė Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos Klaipėdos skyriaus vedėja Raimonda Bučinskienė.
Daugiausiai buvo nepatenkintų dėl blogai įmontuotos dujų įrangos, kėbulo dažymo, draudiminio remonto, nesuteikto garantinio įsipareigojimo.
Pasitaikė, kad buvo remontuota ne tai, kas reikalinga.
Kartais į inspekciją kreipiasi ir nukentėję remontuodami automobilį dirbtuvėse, įsikūrusiose garažuose.
Tačiau inspekcija negali niekuo padėti, nes klientai dažniausiai neturi darbų atlikimą patvirtinančio kvito.
Šiemet, kitaip nei pernai, Klaipėdoje pasitaikė porą nepagrįstų skundų.
Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos Klaipėdos skyriaus vyresnysis valstybinis inspektorius Mamertas Krauleidys pastebėjo, kad per šalčius buvo skųstasi prastais akumuliatoriais.
Ištyrus pastebėta, kad žmonės buvo patys kalti. Akumuliatoriai buvo naudojami ne pagal nustatytus reikalavimus.
Naujausi komentarai