Pereiti į pagrindinį turinį

Aplinkosaugininkai giria „Golfą“

2009-03-02 13:02
Aplinkosaugininkai giria „Golfą“
Aplinkosaugininkai giria „Golfą“ / Volkswagen nuotr.

Vokietijos techninės patikros organizacijos „TÜV Nord“ padalinio specialistai patvirtino, jog 6-osios kartos „Volkswagen Golf“, kurio gamyboje panaudota daugiau kaip 500 kg antrinių žaliavų, atitinka aukščiausiems automobilio kokybės reikalavimams. Jo gamyboje panaudotos antrinės žaliavos sudaro daugiau kaip 40 proc. bendrojo automobilio svorio.

Tai pirmas kartas, kai antrinių medžiagų panaudojimo technologiją oficialiai pripažino ir patvirtino TÜV specialistai. Rūpinimasis antrinių medžiagų panaudojimu ir tikslingas požiūris į aplinkos tausojimą naudojant pirmines žaliavas atspindi moderniausias automobilio gamybos technologijas. Automobilio gamybai daugiausia sunaudojama metalo žaliavų. Net 501 kg automobilio gamyboje panaudoto metalo paimta iš antrinių žaliavų. Iš jų gautos ir panaudotos plastmasės, sudarančios 15 kg, stiklas - 9 kg ir 2 kg eksploatacinių skysčių. 

 „TÜV Nord“ nuodugniai patikrino ir teigiamai įvertino maždaug 5 tūkstančius konstrukcinių „Golf“ detalių. Pasak „Volkswagen“ techninės plėtros padalinio valdybos atstovo Ulricho Hackenbergo, tokią kokybę išgauti leidžia „Volkswagen“ automobilių gamybos technologijos, įgalinančios perdirbti senus, nebeeksploatuojamus automobilius. 

Antrinių žaliavų apdirbimas ir panaudojimas turi atitikti tuos pačius aukštus „Volkswagen“ automobilių kokybės kriterijus, pagal kuriuos transporto priemonės buvo gaminamos tik iš pirminių žaliavų šaltinių. Griežti  reikalavimai išorės paviršiaus detalėms ir kitoms naudojamoms medžiagoms turi užtikrinti ne tik automobilių saugumą, bet ir patikimumą bei ilgalaikę eksploataciją. 

Pirminių žaliavų ir medžiagų tausojimas - itin reikšmingas faktorius "Volkswagen" gamybos technologijoje. Todėl antrinių žaliavų panaudojimas beveik visoms automobilio detalėms, nenusileidžiančioms savo kokybe, visokeriopai skatinamas, nes antrinės žaliavos kaip pakaitalas leidžia labiau tausoti pirmines medžiagas. 

„Volkswagen-SiCon“ jau nuo 2000 metų pradėjo skatinti senų automobilių kėbulų pjaustymo verslą. Naudojant šiuolaikines automobilių gamybos technologijas, ateityje bus galima perdirbti daugiau kaip 85 proc. antrinės kilmės medžiagų. Metalui iš antrinės žaliavos perdirbti, naudojant tinkančias gamybai senų kėbulų drožles, nebereikės galingų aukštakrosnių, teršiančių aplinką.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų