Geresnio už vienalitrį variklį per metus neatsirado Pereiti į pagrindinį turinį

Geresnio už vienalitrį variklį per metus neatsirado

2013-06-06 14:33
Geresnio už vienalitrį variklį per metus neatsirado
Geresnio už vienalitrį variklį per metus neatsirado / Kompanijos nuotr.

Geriausiu pasaulyje varikliu „International Engine of the Year 2013“ konkurse antrus metus iš eilės išrinktas 1.0 litro darbinio tūrio „Ford EcoBoost“ variklis, šiemet gavęs daugiausia balų per visą 15 metų konkurso istoriją.

Jis taip pat laimėjo variklių iki 1 litro darbinio tūrio klasėje. Konkursą rengia tarptautinis žurnalas „Engine Technology International“.

„Vidaus degimo variklio technologija yra labai brandi, todėl šiais laikais retai tenka išvysti tikrą proveržį tokių agregatų kūrime. Šis variklis – proveržis. Norint tuo patikėti, užtenka pavairuoti automobilį su „EcoBoost“. Dinamika ir degalų sąnaudos yra geriausias įrodymas“, – sakė Joe Bakai, „Ford“ viceprezidentas.

Konkurso komisiją sudaro 87 automobilių temomis rašantys žurnalistai iš 35 šalių. Savo vertinimo lapuose jie atsižvelgia į važiavimo kokybę, galią, išbaigtumą ir naujausių technologijų taikymą. „Ford“ yra tik trečiasis gamintojas pasaulyje, kuriam pavyko pakartoti laimėjimą šiame konkurse.

„Kas galėtų patikėti? Litro tūrio variklis, kuris talpina viską – galią, taupumą, mažą taršą ir mažą svorį. Tai – šedevras“, – pažymėjo birtas žurnalistas Peteris Lyonas.

Šį variklį sukūrė „Ford“ specialistų komanda iš tyrimų centrų Vokietijoje Achene ir Merkeniche bei Dantone, Didžiojoje Britanijoje. Šiuo metu jis gaminamas Kelne ir Rumunijos Krajovos mieste.

Geriausias pasaulyje variklis šiuo metu montuojamas į mažos klasės „Ford“ modelius „Fiesta“ ir B-MAX, kompaktinius „Focus“, „C-Max“ ir „Grand C-Max“. Artimiausiu metu jį bus galima užsisakyti ir naujajame „Mondeo“ bei komercinės paskirties „Tourneo Connect“ ir Tourneo Courier“. Be to, jau dabar variklis montuojamas Indijos ir Kinijos rinkose parduodamame kompaktiškame miesto visureigyje „EcoSport“.

„Ford of Europe“ ketina iki 2015 metų tris kartus padidinti metines automobilių su „EcoBoost“ šeimos varikliais apimtis iki maždaug 480 tūkst. vienetų.

Kitų kategorijų nugalėtojai:

Geriausias naujas variklis – „Volkswagen“ benzininis 1.4 TSI ACT
„Žaliausias“ variklis“ („Best Green engine“) – „Fiat“ 0.9 l dviejų cilindrų CNG
„Sportiškiausias variklis“ („Best Performance Engine“) – benzininis „Ferrari“ 6.3 l, V12 
„Geriausias 1 - 1.4 litro darbinio tūrio variklis“ – benzininis „Volkswagen“ 1.4 TSI
„Geriausias 1.4 - 1.8 litro darbinio tūrio variklis“ – benzininis BMW ir PSA koncerno 1.6 l
„Geriausias 1.8 - 2 litro darbinio tūrio variklis“ – benzininis BMW 2.0 l „twin turbo“
„Geriausias 2 - 2.5 litro darbinio tūrio variklis“ – benzininis „Audi“ 2.5 l 
„Geriausias 2.5 - 3 litro darbinio tūrio variklis“ – benzininis „Porsche“ 2.7 l DI
„Geriausias 3 - 4 litro darbinio tūrio variklis“ – „McLaren“ 3.8 l V8
„Geriausias 4 litrų ir didesnio darbinio tūrio variklis“ – benzininis „Ferrari“ 6.3 l, V12

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų