Prieš Hanoverio IAA parodą „Volkswagen" automobilių gamintojai pateikė dar vieną, ne mažiau karštą bei intriguojančią naujieną - koncepcinį „Volkswagen Pick-Up" vienos tonos keliamosios galios automobilį. Jo debiutui pasirinktas būtent Hanoveris, kur įsikūrusi „Volkswagen" koncerno antrinė įmonė VWN („Volkswagen Nutzfahrzeuge").
Pastaraisiais metais rinkoje jaučiamas savotiškas „pick-up" tipo automobilių bumas. Ir neatsitiktinai - mažo, manevringo, nedidelės keliamosios galios automobilio, kuriam nereikia daug degalų ir su kuriuo galima atlikti daug darbų, geidžia komunalininkai ir statybininkai, smulkesni ūkininkai ir verslininkai, medžiotojai ir žvejai.
Naujasis „Volkswagen Pick-Up" atsirado irgi ne tuščioje vietoje sprendžiant pagal šio gamintojo modelių gamą. „Volkswagen Nutzfahrzeuge" pirkėjams jau keletą metų siūlo didelio populiarumo susilaukusius „Caddy" ir „Crafter".
Tačiau kai kam „Caddy" gali būti per mažas, o „Crafter" - per didelis. Tarpinę nišą tarp jų užpildys būtent vienos tonos keliamosios galios „pick-up" tipo automobilis, kol kas dar neturintis savo tikrojo pavadinimo.
Masyvus ir raumeningas
Kad tai „Volkswagen" gamintojų kūrinys, neklysdamas pasakysi vos užmetęs žvilgsnį į Hanoveryje dienos šviesą išvydusį naująjį koncepcinį „pick-up" tipo automobilį.
Išlaikęs visus būdingiausius šios markės automobilių išorės bruožus ir jų dizaino tradicijas, naujasis „Volkswagen Pick-Up" prototipas praturtėjęs ir naujais, šios klasės automobiliams būdingais elementais. Gerokai daugiau pakeltos visų ratų arkos - ne duoklė madai, o praktiška didesnių pravažumo galimybių sunkesniais keliais demonstracija.
Itin tvirtas kėbulas, regis, spinduliuoja didesnį šio automobilio patvarumą ir galimybes, kuriomis pirkėjui abejoti neverta. Kaip ir patogumai, kuriuos teikia koncepcinis „Volkswagen Pick-Up". Puikia įvairios paskirties įranga - navigacine, telefonine, įvairių pagalbinių darbų atlikimo ir kita - aprūpinta dviguba automobilio kabina net ir bekelės sąlygomis leis itin komfortiškai jaustis joje keturiems keleiviams.
Įrangos sąrašas - irgi neįtikėtinai platus, be to, automobilyje montuojama įranga bus orientuojama į tų šalių, kurioms skirtas automobilis, klimato, vartotojų tradicijų, poreikių ir kitas specifines sąlygas.
„Naujasis „Volkswagen Pick-Up" debiutuoja praktiškai vienu metu kartu su šeštosios kartos „Volkswagen Golf" ir po ilgos pertraukos atgimusiu legendiniu „Volkswagen Scirocco", todėl mes negalėjome aukštai iškeltos dizaino ir kitų šių automobilių praktinių savybių kartelės nuleisti žemiau pateikdami rinkai neišbaigtą automobilį, - teigė „Volkswagen" dizaino skyriaus vadovas Walteris de Silva. - Įtvirtindami šią nuostatą, keletą dizaino elementų ir vidaus apdailos detalių iš minėtų automobilių perkėlėme ir į „Volkswagen Pick-Up". Tai irgi neatsitiktinis žingsnis, o mūsų patvirtinta ilgalaikė koncepcija."
Patrauklus ir praktiškas
Visgi šios paskirties automobilius daugiau garsina ne puošnus jų dizainas ar moderniausia vidaus įranga, o praktinių panaudojimo galimybių spektras.
5,18 m ilgio ir 1,9 m pločio „Volkswagen Pick-Up" prototipas turi 1,55 m ilgio atviro tipo kėbulą, į kurį lengvai telpa viena euro paletė. Atviroje platformoje gausu įvairių kilpų, kabliukų tvirtinti įvairios paskirties smulkesniems kroviniams.
Beje, kėbulo koncepcija dar gali keistis priklausomai nuo vartotojų poreikių. Todėl gamintojai iš Hanoverio parodos lankytojų ir specialistų itin laukia patarimų bei pasiūlymų šia tema.
Naujasis „Volkswagen" „pick-up" tipo modelis bus gaminamas "Pacheco" gamykloje Argentinoje. Modelio debiutas numatytas 2009 metų rudenį. Kaip rimtas rinkos žaidėjas VWN atsižvelgia ir į partnerių Europoje poreikius, tačiau didžiausios viltys siejamos su Pietų pusrutulio rinkomis - Pietų Amerika, Pietų Afrika ir Australija.
Naujiena patvirtina tendenciją
Daugelis specialistų teigia, kad naujojo „Volkswagen Pick-Up" pasaulinė premjera patvirtina didžiausio Europos automobilių gamintojo sėkmingą skverbimąsi į sunkvežimių rinką.
2007 m. „Volkswagen Nutzfahrzeuge", įvairių šalių rinkose pardavusi per 400 tūkst. sunkvežimių, apyvartą padidino net 20,8 proc. arba iki 17 mln. eurų. Nuo 2009 m. planuojama gerokai išplėsti jų gamybą bei realizavimą Pietų Amerikos ir Pietų Afrikos šalyse.
Pasak „Volkswagen Nutzfahrzeuge" atstovo Berndo Wiedermanno, dėl valiutos stabilumo rizikos Pietų Amerikos valstybėse sudėtinga prognozuoti koncerno sėkmę, tačiau užleisti pozicijų neketinama.
Brazilijoje VWN sunkvežimiai šiuo metu užima 32,1 proc. bendros sunkiasvorių transporto priemonių rinkos. Šalyje dirbanti įgaliotoji „Volkswagen" atstovybė pernai pardavė 36 tūkst. sunkvežimių ir autobusų, kurių bendroji masė per 7,5 t.
Naujausi komentarai