78-ą kartą vykusiose Le Mano 24 valandų lenktynėse Prancūzijoje nugalėjo „Audi“ #9 komanda, įveikusi net 397 ratus. Tai naujas šios trasos rekordas.
Prieš tai trasos ratų rekordą pirmoji šiemet pasiekė „Peugeot“ #9 komanda, įveikusi 392 ratus.
„Sart“, vieną ilgiausių pasaulyje trasų (13,629 km), pirmieji šiemet baigė Timo Bernhardas (Vokietija), Romainas Dumas (Suomija), Mike‘as Rockenfelleris (Vokietija).
Antroji varžybas užbaigė ratu atsilikusi „Audi“ #8 komanda, trečia finišavo trimis ratais nuo nugalėtojų atsilikusi to paties automobilių gamintojo # 7 komanda.
LMP2 specialių automobilių prototipų klasėje pirmoji finišą pasiekė ir 367 ratus įveikė #42 „Strakka Racing“ su automobiliu HPD ARX.01 (Didžioji Britanija). Ši komanda pelnė ir „Michelin Green X Challenge“.
Antroji šioje klasėje – 361 ratus įveikusi #35 „OAK Racing“ komanda iš Prancūzijos su bolidu „Pescarolo Judd“. Trečioji - 358 ratus nuvažiavusi Didžiosios Britanijos komanda #25 RML su „Lola HPD Coupe“.
GT1 klasėje nugalėjo #50 „Saleen“ (331 ratai), antri buvo Prancūzijos #72 „Luc Alphand Adventures“ su „Corvette C6.R“ (327 ratai), treti – Vokietijos #52 „Young Driver AMR“ su „Aston Martin“ (311 ratų).
GT2 klasėje pirmieji buvo #77 „Felbermayr-Proton“ komanda iš Vokietijos su „Porsche“ (338 ratai), antri - #89 „Ferrari“ (336 ratai), treti - #97 „Porsche“ (327 ratai).
Iš viso finišą pasiekė 27 automobiliai iš 56 startavusių. Paskutinis įskaitytas #85 „Spyker“. #11 „Drayson Lola“ nepripažinta finišavusia dėl per mažo nuvažiuotų ratų skaičiaus.
Greičiausio rato „savininkė“ - lenktynes iš ketvirtos vietos pradėjusi #4 „Peugeot 908“. Komandos „Oreca Matmut“ vairuotojas Loicas Duvalas 369 ratą sugebėjo įveikti per 3:19.074 min.
Automobilis su 9-uoju numeriu Le Mane nugali jau penktą kartą. Anksčiau su tokiu numeriu yra laimėję 1925 m. „Lorraine Dietrich“, 1950 „Talbot Lago“, 1959 „Aston Martin“ ir pernai „Peugeot“.
„Audi“ gamintojo istorijoje – tai 9-as laimėjimas, prilygstantis „Ferrari“ pergalių skaičiui. Jie dalinasi antrąja vietą, ir atsilieka tik nuo „Porsche“, kurios sąskaitoje – 16 pirmųjų vietų.
Šiame tūkstantmetyje „Audi“ tik du kartus nešventė pergalės šokio. 2003 m. lenktynes laimėjo „Bentley“, 2009 m. - „Peugeot“.
2006-aisiais, pirmąkart Le Mano „Sart“ trasos istorijoje „Audi“ triumfavo su dyzeliniu varikliu varomu automobiliu.
Tai 27-as kartas, kai Prancūzijoje vykstančiose lenktynėse laimi Vokietijos gamintojo automobilis. Padangų gamintojui „Michelin“ tai jau 19-oji pergalė.
Dr. Wolfgangas Ullrichas, „Audi Motorsport“ vadovas: „Sunkiausia iki šiol pasiekta pergalė“ Allanas McNishas, apie paskutinio #4 „Peugeot“ pasitraukimą |
---|
Simonas Pagenaudis, „Peugeot“ #3 Hughes de Chaunac, „Oreca Matmut“ |
---|
Šiemet varžybos pritraukė 238 850 žiūrovų minią.
Parengta pagal auto-24.net, kleinzeitung.at, lemans.org.
Naujausi komentarai