„Mercedes-Benz“ improvizacijos istorijos tema Pereiti į pagrindinį turinį

„Mercedes-Benz“ improvizacijos istorijos tema

2009-04-03 12:33
„Mercedes-Benz“ improvizacijos istorijos tema
„Mercedes-Benz“ improvizacijos istorijos tema / Mercedes Benz nuotr.

Vokietijos automobilių pramonės flagmanas, koncernas „Mercedes-Benz“ užsimojo paeksperimentuoti sukryžmindamas geriausias praėjusio amžiaus mašinų gamybos dizaino idėjas su moderniausiais šių dienų jėgos agregatais. 

Galutinis šio projekto rezultatas - iš tiesų įspūdingai atrodantis pramoninio dizaino šedevras. „F-CELL Roadster“ atrodo, tarsi svečias iš neatmenamos praeities, galintis pasigirti ateities mašinų intelektiniais gebėjimais. Žinoma, kaip ir didžioji dalis kitų koncepcinių modelių, šis ratuotis jokių galimybių tapti serijiniu automobiliu.

Eksperimentinės mašinos kėbulas primena ir pačią pirmąją Karlo Benzo užpatentuotą triratę transporto priemonę, pasipuošusią špykiniais velomobilio ratais, ir „McLaren“ bolidą, šiais laikais skinantį pergales „Formulės-1“ trasose.

Ryškiausias XXI amžiaus akcentas „F-CELL Roadster“ automobilyje - elektrinis 1,2 kilovato variklis, leidžiantis įsibėgėti iki 25 km/val. greičio. Lėtokai? Taip, tačiau su šiuo aparatu vis vien  niekas niekur nevažiuos. Tiesa, jei kas nors sugalvotų tai padaryti, ratuočio akumuliatoriuje esančios energijos pakaktų 350 km trasai įveikti.

 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra