Pereiti į pagrindinį turinį

Panevėžys rado vaistą nuo automobilių spūsčių

Panevėžys rado vaistą nuo automobilių spūsčių
Panevėžys rado vaistą nuo automobilių spūsčių / Gintaro Lukoševičiaus nuotr.

Panevėžio centre automobilių grūstys turėtų gerokai sumažėti. Perprogramavus J.Basanavičiaus ir Vilniaus g. sankryžoje šviesoforų signalus mašinos vienu metu galės sukti į kairę Savanorių a. ir Ukmergės g. link ar važiuoti tiesiai J.Biliūno g., Velžio kelio link, rašo dienraštis „Sekundė“.

Paklausė vairuotojo

Išganingą sprendimą, kaip sumažinti piko metu centrinėse miesto gatvėse nusidriekiančias transporto voras, policijai į elektroninį paštą atsiuntė grūsčių išvargintas vairuotojas.

Panevėžio apskrities policijos komisariato Kelių policijos biuro viršininko Virginijaus Mačėno teigimu, pastebėjimų, kaip pagerinti eismo sąlygas, pareigūnai sulaukia itin daug, tačiau dažniausiai jie naudingi tik pavieniams vairuotojams.

Pasak viršininko, didelė transporto apkrova Nemuno ir Klaipėdos g. sankryžoje, tačiau joje pertvarkyti eismą galimybių nėra.

Pasigedo pareigūnų

Eismo valdymo sistemą mieste prižiūrinčios bendrovės „Urbico“ Panevėžio technikos skyriaus vadovo Tomo Smulkos teigimu, antradienį net sankryžose miesto centre šviesoforai neveikė ne dėl gedimų, o dėl pertvarkomos programos.

„Blogybė ta, kad atliekant darbus turėjo budėti ir policijos pareigūnai. Mūsų darbininkai matė, kad buvo atvažiavę, apsižiūrėjo ir išvažiavo“, - stebėjosi T.Smulka.
Apskrities vyriausiojo policijos komisariato viršininko pavaduotojas Gintautas Kliuaga tvirtina, kad tvarkant šviesoforus J.Basanavičiaus ir Vilniaus g. sankryžoje darbavosi ir pareigūnai.

„Buvo paprašyta budėti tik toje vienoje sankryžoje, nors šviesoforai tuo pačiu metu neveikė keturiose. Mes neturim tiek pajėgų, kad kiekvienoje sankryžoje po pareigūną galėtume pastatyti. Be to, ar jo reikia, jei yra kelio ženklai?“, - aiškino G.Kliauga.

Ieško alternatyvos

Savivaldybės Miesto ūkio skyriaus vedėjo Antano Karalevičiaus teigimu, pertvarkyti šviesoforų programas prisiėjo ir dėl pasikeitusio greičio miesto gatvėmis apribojimo.
„Šviesoforų signalai buvo sureguliuoti taip, kad važiuodamas J.Basanavičiaus g. tuomet dar leistinu 60 km/val. greičiu vairuotojas patektų į žaliąjį koridorių. Leistiną greitį sumažinus iki 50 km/val., o šviesoforų neperreguliavus padidėjo spūstys. Ypač apkrautas miesto centras - J.Basanavičiaus, Vilniaus, Elektros, Respublikos gatvės“, - teigė vedėjas.

Jo nuomone, kad Panevėžio centre sumažėtų mašinų spūstys, būtina alternatyva siauriausiai iš labiausiai apkrautų Smėlynės gatvei.

„Nežinau, kas būtų, jei ją tektų renovuoti“, - pripažino skyriaus vedėjas.
Savivaldybė neatsisako planų spūstis sumažinti nutiesus vakarinę ir šiaurinę miesto dalis sujungsiančią Jurginų gatvę bei kitąmet užbaigus J.Tilvyčio ir Molainių gatves turinčią sujungti Alanto gatvę.

„Panevėžys - specifinis miestas, susikoncentravęs mažoje teritorijoje. Kol kas dėl transporto spūsčių didelio panevėžiečių nepasitenkinimo nejaučiame, bet patys tą problemą matome“, - teigė A.Karalevičius.

Pareigūnai pastebi, kad šią vasarą, palyginti su praėjusią, automobilių Panevėžio gatvėse gerokai sumažėjo. V.Mačėno nuomone, tokią situaciją lėmė smukusi šalies ekonomika.

Statistika apie transporto priemones

Per šių metų pirmąjį pusmetį Lietuvoje įregistruotos 83 tūkst. 228 į šalį įvežtos transporto priemonės, tai yra 32,9 proc. mažiau nei pernai per tą patį laikotarpį.

Naujų transporto priemonių šiemet įregistruota net 60,6 proc. mažiau nei pernai, naudotų - 24,8 proc. mažiau.

Panevėžyje šiemet įregistruotos iš užsienio šalių įvežtos 2 tūkst. 988 transporto priemonės. Panevėžiečiai įsigijo 2 tūkst. 623 lengvuosius ir 97 krovininius automobilius, 197 motociklus ir 71 priekabą.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų