Pereiti į pagrindinį turinį

Paroda „ALT 2009“. Verslininkų įspūdžiai

2009-04-28 18:18
Paroda „ALT 2009“. Verslininkų įspūdžiai
Paroda „ALT 2009“. Verslininkų įspūdžiai / Mindaugo Ažušilio ir gamintojų nuotr.

Savaitgalį parodų centre „Litexpo“ vykusioje automobilių ir laisvalaikio transporto parodoje „ALT 2009“ dalyvavo 60 bendrovių, kurių ekspozicijos buvo išsidėstę 5385 kv.m. plote. Savaitgalį vykusią parodą aplankė 18.000 žmonių.

Kaip teigė parodoje kalbinti lankytojai, įdomu buvo susipažinti ir su  ekologiškų automobilių ekspozicija „Žalioji linija“, nes aplinką tausojantys automobiliai pas mus dar mažai populiarinami, todėl net neaišku, kuo gi jie skiriasi.  Tiesa, ekologiškais atuomobiliais labiau domėjosi jauni žmonės, tačiau jų, kaip rodo atlikta lankytojų apklausa, parodoje apsilankė daugiau kaip 50 proc.

Kaip teigė „Fiat“ automobilius pristačiusios bendrovės „Autobrava“ rinkodaros projektų vadovė Vaida Balčiūnienė, ekologinė tema žmones pradeda vis labiau dominti.

„Parodos metu lankytojai klausinėjo, kuo gi šie automobiliai ypatingi, kad stovi „žaliųjų“ salėje, nes daugelis net nesusimąsto apie automoblių taršą, gebėjimą taupiau naudoti degalus. Paprastai iki šiol daugiau dėmesio buvo kreipiama į technines automobilio charakteristikas bei komplektaciją, o paroda pasiūlė kitą žiūrėjimo kampą ir tai buvo nauja tiek mums, tiek pirkėjams“, - sakė V.Balčiūnienė.

„Peugeot“ modelius pristačiusios bendrovės „Žibintas“ pardavimų vadovas Tomas Barysas sakė, kad susidomėjimas paroda buvo iš tiesų didelis.  Konkretūs parodos rezultatai paaiškės per artimiausias dvi savaites, tačiau pirkėjų sujudimas jau jaučiamas. Susidomėjimas aplinką tausojančiais automobiliais taip pat buvo didelis, tačiau, pasak T.Baryso, žmonėms automobilio ekologiškumas dar nėra paskata jį pirkti.

Parodoje dirbo „Toyota“ atstovaujančių įmonių „Mototoja“ ir „Tokvila“ specialistai. Bendrovės „Mototoja“ direktoriaus padėjėja, marketingo vadybininkė Simona Valikonytė teigė, kad lankytojai ypač domėjosi mažuoju „Toyota IQ“, kuris Lietuvoje jis buvo pristatomas pirmą kartą.

Pasak bendrovės „Veho“, parodoje pristačiusios „Citroën“ ir „Honda“ modelius, produktų vadovės asistentės rinkodarai Lauros Gervytės, labai džiugino dideli lankytojų srautai, jų aktyvus domėjimasis. „Ar turėsime iš to konkrečios naudos, dar sunku pasakyti, nes parodos rezultatai išaiškėja vėliau, bet mes vieną iš savo tikslų pasiekėme - sėkmingai pristatėme naują „Citroën“ ženklą dideliam skaičiui žmonių“, - teigė L.Gervytė.

Kaip teigė bendrovės „Žaibo ratas“, parodoje pristačiusios „Opel“, „Chevrolet“, „SAAB“ modelius, direktorius Vilandas Burnys, šiuo metu automobilių verslui yra dvi išeitys: nieko neveikiant laukti geresnių laikų, arba ką nors daryti ir mėginti išsilaikyti. Paroda - vienas iš būdų veikti ir ieškoti sprendimų. Aktyvieji ir ieško įvairių išeičių.  

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų