Pereiti į pagrindinį turinį

„Peugeot 3008". Prancūziška selekcija

2009-01-17 16:00
„Peugeot 3008". Prancūziška selekcija
„Peugeot 3008". Prancūziška selekcija / Peugeot nuotr.

Prancūzai išplatino paketą oficialios informacijos apie naująjį „Peugeot 3008", turintį tapti šios kompanijos stendo „vinimi" kovo mėnesį vyksiančioje Ženevos automobilių parodoje.

Internete jau buvo pasirodę bandymų metu paparacų darytų šio modelio nuotraukų. Panašu, kad PAS koncerno strategai nesistengė iš naujo automobilio pasirodymo daryti super paslapties, nors jo koncepcija pakankamai originali - „Peugeot 3008" yra vienatūrio, lengvojo visureigio ir hečbeko hibridas. Skirtingai nei „Peugeot 4007" (tai kosmetiškai pakeistas „Mitsubishi Outlander XL"), šis automobilis buvo konstruojamas savarankiškai, tikintis mesti iššūkį praėjusiais metais populiarumu visus konkurentus lenkusiam „Nissan Qashqai".
„Peugeot 3008",yra šiek tiek ilgenis (4365 mm prieš 4315 mm), turi didesnę bagažinę („Peugeot" 512-1604 l, „Nissan" 410-1515 l). Automobilius galima lyginti ir gretinant variklių asortimentą bei bazinės įrangos sąrašus.

Jauniausias „Peugeot" šeimos narys bus komplektuojamas su vienu iš šešių variklių: trijų benzininių (1,6 l/120 AG/160 Nm, 1,6 l/150 AG/240 Nm ir 1,6 l/156 AG/240 Nm) bei trijų dyzelinių (1,6 l/110 AG/240 Nm, 2,0 l/150 AG/340 Nm ir 2,0 l/163 AG/340 Nm). Priklausomai nuo motoro automobilis bus komplektuojamas su 5 arba 6 laipsnių mechanine bei 6 laipsnių automatine pavarų dėže. Gamintojai tikina, kad visi jėgos agregatai bus itin ekonomiški. Pavyzdžiui, 1,6 l dyzelinis variklis leis 100 km kelią įveikti vidutiniškai su 4,9 l dyzelino.

Naujasis 3008 bus gaminamas „Sochaux" gamykloje Prancūzijoje. Europos atstovybes šis modelis turėtų pasiekti vasarą. Panašiu metu, vėliausiai rudenį, „Peugeot 3008" atkeliaus ir į Lietuvą.

 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų