Populiarus Vokietijoje leidžiamas žurnalas „Auto Bild“ išplatino pirmąsias oficialias naujojo sedano „Saab 9-5” nuotraukas bei techninę informaciją. Tikroji šio švediško automobilio premjera numatyta rugsėjį vyksiančioje Frankfurto parodoje.
„Saab 9-5” eksterjeras primena koncepcinį modelį „Aero-X“. Švedų dizaineriai kaip ir anksčiau intensyviai eksploatuoja stiliaus elementus, keliančius asociacijas su aviacija: kėbulo linijos pabrėžtinai aptakios, o vairuotojo darbo vieta bei prietaisų skydelis apipavidalinta panašiai, kaip lėktuve.
Naujasis „Saab 9-5“ sukonstruotas naudojant vadinamąją „Epsilon II“ platformą, sukurtą koncerno „General Motors“ inžinierių - tą pačią, kurią jau turi Europos „Metų automobiliu 2009“ tituluota „Opel Insignia“. Lyginant su pirmtaku „Saab 9-5“ ilgesnis 17 cm, tarpuašis pailgėjo 13 cm (iki 2,84 m). Naujasis sedanas bus siūlomas su dviejų tipų važiuokle - „standartine“, kaip „Insignia“ modelyje, arba „sportiška“, kokia montuojama į „Opel OPC“ modelius. Pranešama, kad naująjį „Saab 9-5“ bus galima užsisakyti ir su visų keturių varančių ratų transmisija.
Automobilį ketinama komplektuoti su vienu iš penkių motorų: benzininiais 1,6 l darbinio tūrio, 4 cilindrų ir 160 AG pajėgumo, 2,0 l 210 AG ir 2,8 l V6 300 AG bei dyzeliniai 2,0 l 160 ir 190 AG. Tikėtina, kad netolimoje ateityje bus pristatyta ir hibridinė versija.
„Saab“ atstovybėse šis ratuotis turėtų pasirodyti 2010-ųjų balandį. Preliminari kaina - maždaug 35 000 eurų (120 820 litų).
Naujausi komentarai