„Saab 9-5“ be paslapties skraistės Pereiti į pagrindinį turinį

„Saab 9-5“ be paslapties skraistės

2009-08-27 21:28
„Saab 9-5“ be paslapties skraistės
„Saab 9-5“ be paslapties skraistės / Saab nuotr.

Šiandien kompanija  „Saab“ išplatino oficialią informaciją apie naują sedaną 9-5,kurio gimtadienis bus švenčiamas po trijų savaičių Frankfurto automobilių parodoje. 

„Saab 9-5” eksterjeras primena koncepcinį modelį „Aero-X“. Švedų dizaineriai kaip ir anksčiau intensyviai eksploatuoja stiliaus elementus, keliančius asociacijas su aviacija: kėbulo linijos pabrėžtinai aptakios, o vairuotojo darbo vieta bei prietaisų skydelis apipavidalinta panašiai, kaip lėktuve.

„Šis automobilis mūsų markei yra naujos eros pradžia. Tai yra išskirtinis modelis, pasižymintis skandinavišku dizainu, sportišku važiavimu ir patikima eksploatacija“, - teigė „Saab“ generalinis direktorius Janas Ake Jonssonas.

Naujasis „Saab 9-5“ sukonstruotas naudojant vadinamąją „Epsilon II“ platformą, sukurtą koncerno „General Motors“ inžinierių - tą pačią, kurią jau turi Europos „Metų automobiliu 2009“ tituluota „Opel Insignia“. Lyginant su pirmtaku „Saab 9-5“ ilgesnis 17 cm, tarpuašis pailgėjo 13 cm (iki 2,84 m). Naujasis sedanas bus siūlomas su dviejų tipų važiuokle - „standartine“, kaip „Insignia“ modelyje, arba „sportiška“, kokia montuojama į „Opel OPC“ modelius. Pranešama, kad naująjį „Saab 9-5“ bus galima užsisakyti ir su visų keturių varančių ratų transmisija. „Kvadrinė“ versija bus komplektuojama tik su turbininiais 2,0 arba 2,8 litro darbinio tūrio varikliais, išvystančiais 220 - 300 AG pajėgumą.

Švedai taip pat siūlys rinktis benzininį 1,6 l darbinio tūrio, 4 cilindrų motorą su turbina, kurio pajėgumas 180 AG bei  2,0 litrų „BioPower“ jėgos agregatą, naudojantį ekologiškus Е85 degalus ir išvystantį 160 AG. Visi naujojo „Saab 9-5“ varikliai komplektuojami su šešių laipsnių automatine arba mechanine pavarų dėžėmis.

Vairuotojui svarbi informacija apie mašinos greitį, variklio sūkius, naudojamą pavarą, adaptyvinės greičio palaikymo sistemos darbą specialaus projektoriaus pagalba bus pateikiama ant automobilio priekinio stiklo. Už papildomu pinigus bus galima užsisakyti trijų zonų klimato kontrolės sistemą, „Harman/Kardon“ audio aparatūrą bei aštuonių colių įstrižainės lytėjimui jautrų mašinos kompiuterio ekraną prietaisų skydelio centre.

Tikimasi, kad atnaujintas „Saab“ sedanas konkuruos su „Audi A6“ ir BMW 5-os serijos automobiliais. Prognozuojama, kad naujasis „Saab 9-5“  kainuos nuo 35 tūkst. eurų. 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų