Pereiti į pagrindinį turinį

Septynios važiavimo į darbą ir atgal nuodėmės

2011-02-22 13:15
Septynios važiavimo į darbą ir atgal nuodėmės
Septynios važiavimo į darbą ir atgal nuodėmės / google.co.uk nuotr.

Šiaurės Europos gyventojai, kurie važinėja į darbą ir atgal, nurodė septynias mirtinas tokių kelionių nuodėmes, kurios sukelia daug sunkumų keliaujant į darbą, kenkia produktyvumui ir mažina pasitenkinimą darbu.

„Regus“ įmonės apklausos, kurią pildė šiaurės Europos šalyse dirbantys asmenys, sąrašo viršuje atsidūrė blogi ir pavojingi vairuotojai. Tarp pagrindinių įtampą keliančių veiksnių buvo paminėti ir siautėjimas kelyje, vėlavimai ir blogas kvapas, kurį skleidžia kiti į darbą važiuojantys asmenys.

Šiaurės Europoje kelionė į darbą arba iš jo vidutiniškai trunka 22 minutes, nors 6 proc. šiaurės Europos gyventojų į darbą važiuoja ir iš jo grįžta per tris ketvirčius valandos. Tačiau laikas, kurį tenka praleisti važiuojant į darbą ar iš jo, yra mažesnė problema už patirtus išgyvenimus. Jokia įmonė nenori, kad jų darbuotojai į darbą atvyktų išvargę ir įsitempę bei nesugebėtų tinkamai dirbti.

Apklausos išvados padeda atskleisti pagrindines važiavimo į darbą problemas, su kuriomis susiduria vairuotojai ir besinaudojantys viešuoju transportu.

„Šios apklausos išvadose pateikiami mūsų visų blogiausi išgyvenimai. Siautėjimas kelyje ir pavojingas vairavimas kelia didelį rūpestį vairuotojams ir pėstiesiems, dėl to ir atsidūrė sąrašo viršuje. Ramią ir produktyvią darbo dieną gali sutrukdyti ir sugedęs viešasis transportas ar eismo kamščiai. Taip pat nereikėtų nuvertinti ir blogo kvapo galios, nes toks kvapas gali reikšti prastą dienos pradžią", - teigė regiono generalinis direktorius Michaelis Barthas.

Važiuojant į arčiau namų esantį darbą, ypač ne piko valandomis, yra pats geriausias būdas išvengti įtampos ir linksmai, ramiai bei produktyviai pradėti darbo dieną.

Šiaurės Europos gyventojų septynios mirtinos važiavimo į darbą nuodėmės:

1. Blogi / pavojingi vairuotojai 
2. Siautėjimas kelyje 
3. Informacijos trūkumas iš viešųjų paslaugų tiekėjų 
4. Grubus kitų keleivių elgesys 
5. Vėlavimai ir viešųjų paslaugų nutraukimai 
6. Per garsiai mobiliaisiais telefonais kalbantys asmenys 
7. Kitų keleivių kūno kvapas, blogas burnos kvapas ar dvokiantis maistas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų