Pereiti į pagrindinį turinį

„Silk Way 2009“ - B.Vanagas prasibrovė į pirmąjį dešimtuką

2009-09-11 14:23
„Silk Way 2009“ - B.Vanagas prasibrovė į pirmąjį dešimtuką
„Silk Way 2009“ - B.Vanagas prasibrovė į pirmąjį dešimtuką / Silk Way nuotr.

Ketvirtadienį Dakaro serijos maratono „Silk Way 2009“ dalyviams teko įveikti greičio ruožą, kurio startas buvo Kazachstane, o finišas -Turkmėnistane, Kaspijos jūros pakrantėje. Ištvermės lenktynėse dalyvaujančiam Benedikto Vanago ir Sauliaus Jurgelėno ekipažui po šio etapo pavyko pakilti į 9-ąją vietą bendroje įskaitoje. 

Latvišku „Oscar“ prototipu važiuojantis B.Vanago ir S.Jurgelėno duetas, po finišo pasakojo, kad diena buvo palyginus sunki. Realus greičio ruožo ilgis jos ilgis buvo ne 514 kilometrų, o apie 570 km. Nemaža trasos dalis driekėsi per kopas, o vėliau perėjo į kalnus, kur keliai buvo itin akmenuoti. Vėliau ekipažui teko važiuoti palei Kaspijos jūrą bei kanjonus ir finišuoti smėlėtoje stepėje. Lenktynininkas minėjo, kad teko sugaišti apie 50-60 minučių laiko, keliskart vaduotis iš klampaus smėlio. Be to, streikavo automobilio elektronika bei sankaba.

 Antanas Juknevičius su kazachu Andrejumi Stepanovu šiandien finišavo iškart už B.Vanago ir S.Jurgelėno ekipažo, o bendrojoje įskaitoje sportininkai su „Bowler“ automobiliu yra trylikti. Trečiasis lietuviškas ekipažas - Arūnas ir Aurimas Lekavičiai, yra priversti tenkintis paskutiniąja 39-ąja vieta. Alytiškiai, važiuoja be techninio palaikymo komandos ir visi „Mitsubishi“ visureigio gedimai yra jų vienų galvos skausmas. Kadangi remontuoti mašiną prisieina ir trasoje, vyrai nuolat vėluoja į finišą ir kone kasdien gauna baudų.     

Pirmasis bendros įskaitos ketvertukas nepakito - čia karaliauja „Volkswagen“ komanda. tačiau penktoji automobilių įskaitos vieta pradeda atrodyti esanti nelaiminga - iš jos pasitraukus Christianui Lavieille, naujus „penktuosius“ ekipažus pradėjo persekioti nesėkmės.

Iš pradžių į incidentą pateko ir marias laiko prarado Matthiasas Kahle su „Honda“. Netrukus savo „SMG“ bagį sudaužė Bernardas Errandonea, o galiausiai technika neatlaikė Phillipui Gachei. Po visų nuotykių penktam visgi pavyko finišuoti Ch.Lavieille, sugebėjusiam sėkmingai išspręsti technines problemas. 

Bendrojoje įskaitoje ispanas Carlosas Sainzas nuo Nassero Al-Attiyah iš Kataro atsilieka beveik trimis minutėmis - tiek jis pranoko katarietį dienos ruože. Trečias šiandien buvo amerikietis Markas Milleris, o ketvirtas - Ginielis De Villiersas.

Lyderių rikiuotė po šeštojo ruožo atrodo taip:

1. N.Al-Attiyah (Kataras) - „Volkswagen“

2. C.Sainzas (Ispanija) - „Volkswagen“ + 2 min. 56 sek.

3. M.Mileris (JAV) - „Volkswagen“ + 14 min. 42 sek.

4. G.De Villiersas (PAR) - „Volkswagen“ + 17 min. 16 sek.

5. R.Misikovas (Rusija) - „Nissan“ + 3 val. 25 min. 05 sek.

6. I.Kuznecovas (Rusija) - „Mitsubishi“ + 4 val. 06 min. 21 sek.

7. M.Saukans (Latvija) - „OSCar“ + 4 val. 38 min. 57 sek.

8. A.Berkutas (Rusija) - „Mitsubishi“ + 5 val. 02 min. 37 sek.

9. B.Vanagas (Lietuva) - „OSCar“ + 5 val. 07 min. 00 sek.

10. R.Heymannas (Izraelis) - „Mitsubishi“ + 5 val. 54 min. 49 sek.

...

13. A.Juknevičius (Lietuva) - „Bowler“ + 8 val. 32 min. 45 sek. 

Kalbant apie sunkvežimius, nors vienvaldis dienos ruožo karalius buvo Vladimiras Čaginas („Kamaz“), lyderio pozicijas išlaiko jo komandos draugas Firdausas Kabirovas, jau 35 minutėmis lenkiantis olandą Gerardą De Rooy. Nuo pastarojo apie valandą atsilieka dar vienas „Kamaz“ pilotas - Ilgizaras Mardejevas, kuriam tiesiog ant kulnų mina čekas Alesas Lopraisas („Tatra“). Penketuką užbaigia Eduardas Nikolajevas („Kamaz“), o į šeštąją vietą iš devintosios pakilo V.Čagino ekipažas. 

Rugsėjo 11-ąją dieną dalyvių karavanas keliaus iš Turkmėnbašio į Balkanabado miestą, tarp kurių numatytas 345 kilometrų ilgio greičio ruožas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų