Pereiti į pagrindinį turinį

Susipažinkite - BMW Z4

2009-01-14 17:11
Susipažinkite - BMW Z4
Susipažinkite - BMW Z4 / BMW nuotr.

Šią savaitę prasidėjusioje Detroito automobilių parodoje „BMW Group" pristato vieno sėkmingiausių savo modelių atviru stogu atnaujinimą - jau pavasarį pasaulinėje rinkoje debiutuos BMW Z4. Nuo lig šiol gaminto roadsterio naujasis modelis skirsis grakštesniu dizainu bei technologėmis inovacijomis. 

Naujasis BMW Z4 yra kiek didesnis už savo pirmtaką, 14,8 cm ilgesnis ir šiek tiek platesnis, to rezultatas - daugiau erdvės vairuotojui bei keleiviams. Automobilio kėbulas įgavo daugiau „raumenų", jo išorė tapo ne tik patrauklesnė, tačiau ir agresyvesnė bei sportiškesnė, tuo pačiu dėl aliuminio panaudojimo automobilio svoris sumažėjo. 

„Lietuvos keliuose važinėja įvairiausių automobilių, tačiau esame tikri, kad šis BMW Z4 bus išskirtinis automobilis tiek jo vairuotojui, tiek kitiems eismo dalyviams. Iš išorės patrauklus, o viduje itin komfortabilus, šis BMW modelis neabejotinai yra vienas labiausiai ekskliuzyvinių koncerno kūrinių", - sako BMW atstovybės Lietuvoje, bendrovės  „Krasta Auto" pardavimų vadovė Rasa Klimavičiūtė. 

Ryškiausias BMW Z4 pasikeitimas - stogas. Medžiaginį minkštą stogą pakeitė kietas metalinis, kuris pakeliamas arba įtraukiamas vos per 20 sek. Dėl unikalios stogo konstrukcijos kabrioleto bagažinės talpa padidėja net iki 310 l, joje gali laisvai tilpti net ir visas golfo lazdų rinkinys. 

Automobilį galima pasirinkti su trimis šešių cilindrų varikliais. Galingiausias jų - „sDrive 35i" montuojamas 3 l variklis su dvigubu turbokompresoriumi. Sukurdamas 306 AG prie 5,800 sūkių per minutę, „sDrive35i" su įprasta mechanine pavara iki 100 km įsibėgėja per 5,2 sek. Šį rezultatą sekundės dalimi galima pagerinti pasirinkus 7 laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėžę.

Po „sDrive 30i" kapotu yra 3,0 l 258 AG agregatas, leidžiantis iki 100 km/h įsibėgėti per 5,8 s, o BMW Z4 „sDrive 23i" modelyje montuojamas 2,5 l 6 cilindrų 204 AG variklis, derinamas su šešių laipsnių automatine arba mechanine pavarų dėže. Modelio su pastaruoju varikliu CO2 emisija tesiekia 199 g/km, tuo tarpu Z4 su galingiausiu agregatu - tik 219 g/km. Degalų sunaudojimas yra nuo 8,2 l/100 km - šie parametrai ne tik atitinka naujausius Euro 5 reikalavimus, tačiau ir gerokai pranoksta juos. 

Naujasis BMW Z4 yra pirmasis roadsteris, turintis novatorišką specialios konstrukcijos M tipo pakabą, užtikrinančią nepriekaištingą sportinio vairavimo malonumą. Elektroniniu būdu reguliuojami amortizatoriai suteikia galimybę pažeminti automobilį iki 10 mm, taip dar labiau jį pritaikant dinamiškam važiavimui. 

Automobilyje standartiškai montuojama važiavimo dinaminės kontrolės („Drive Dynamic Control") sistema sustiprina padangų sukibimą su kelio danga net esant sudėtingiausioms eismo situacijoms, taip pat gerina vairo kontrolę. Optimalus svorio paskirstymas nuo priekio į galą užtikrina ne tik puikų automobilio sukibimą su visų rūšių paviršiais, bet ir leidžia patikimai stabdyti, kada to labiausiai reikia. Visos naujojo BMW Z4 modifikacijos yra praturtintos BMW inovacijų komplekso „Efficient Dynamics" elementais - Brake Energy Regeneration, High Precision Injection, Start/Stop bei kt. sistemomis. 

Naujasis BMW Z4 prekyboje pasaulyje bei Lietuvoje pasirodys nuo gegužės mėn. Prognozuojama, kad mūsų rinkoje automobilis kainuos nuo 125 tūkst. Lt.  

 

 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų