Pernai rudenį Hanoverio automobilių parodoje parodytas koncepcinis „Volkswagen“ pikapas taps serijiniu modeliu. „Amarok“ vardu pakrikštytą mašiną vokiečiai pradės gaminti jau šį rudenį. Oficialu naujojo pikapo debiutas turėtų įvykti pačioje 2010 metų pradžioje.
Pirmiausia „Amarok“ bus pristatyta Pietų Amerikoje, o vasarą pikapas pasirodys ir Europoje. „Volkswagen“ siekia įžengti į globalinę pikapų rinką, kurioje dabar dominuoja japonų gamintojai. Mašina bus gaminamas Argentinoje, Volkswagen „Pacheco“ gamykloje netoli Buenos Airių.
Eskimų, gyvenančių šiaurės Kanadoje ir Grenlandijoje, kalboje „amarok“ reiškia vilką, kuris laikomas šių kraštų karaliumi, simbolizuojančiu jėgą, stiprybę, ištvermę ir savo pranašumą.
Romanų kalbose, kuriomis kalbama didžiosiose Brazilijos ir Argentinos rinkose, vokiečių pasirinktas vardas verčiant pažodžiui reiškia „jis mėgsta akmenis“. Minėtose rinkose pikapai labai paklausūs ir dėl savo praktiškumo naudojami kaip turistiniai bei komerciniai automobiliai.
„Tikimės, kad šis vardas atitiks pikapo charakteristikas ir jis tikrai nubrėš naujus standartus klasėje. Pavadinimą automobiliui mes rinkome itin kruopščiai, norėdami, kad jį būtų galima naudoti pasauliniu mastu. „Amarok“ įvairiose tarptautinėse rinkose turėtų sukelti teigiamas asociacijas“, - sakė „Volkswagen Commercial Vehicles“ markės vykdomasis direktorius Stephanas Schalleris.
Europos gamintojo siūlomas „Amarok“ - pirmasis toks pikapas, susiremsiantis su vienatonių klasės varžovais, daugiausiai - iš Azijos. Po „Caddy“, „Transporter“ (arba „Multinan“), „Crafter“, taip pat ir „Saveiro“ bei T2 (pastarieji du išskirtinai siūlomi tik Pietų Amerikoje), tai šeštasis „Volkswagen Commercial Vehicles“ markės modelis.
Naujasis „Amarok“ bus gaminamas su dviguba kabina ir visais varančiaisiais ratais. Vėliau pasirodys ir viengubos kabinos versija. Automobilio ratus suks naujos kartos modernus, galingas ir efektyvus „Common rail“ turbodyzelinis variklis su tiesioginiu įpurškimu (TDI).
Naujausi komentarai