Pereiti į pagrindinį turinį

Švediškos ambicijos

2009-02-05 02:33
Švediškos ambicijos
Švediškos ambicijos / "Saab" nuotr.

K.Simonssonas tikino, kad „Saab“ neturi būti masinio vartojimo gaminiu - 150 tūkst. automobilių per metus tiražas leistų uždirbti pakankamai pinigų, kad kompanija galėtų normaliai išsilaikyti. Žinoma su sąlyga, kad atsirastų 150 tūkst. pirkėjų, kurie būtų pasiruošę mokėti už mašiną „absoliučiai skirtingą nei visos kitos“.

„Mes nenorime būti dar viena „Audi“. Norime simbolizuoti kitokį gyvenimo stilių, kaip kad „Apple“ kompiuteriai“, - samprotavo švedas.

Pirmuoju automobiliu, sukurtu laikantis naujos koncepcijos, žada būti dabartinio „Saab 9-5“ įpėdinis, kurį ketinama pristatyti rudenį vyksiančioje Frankfurto parodoje.

Tuo tarpu „General Motors“, pernai pradėję ieškoti pirkėjų „Saab“, investuotojų dėmesio nesulaukė.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra