Pereiti į pagrindinį turinį

Tarp Turkijoje įstrigusių turistų – ir ministras G.Steponavičius

2012-08-13 21:36
Tarp Turkijoje įstrigusių turistų – ir ministras G.Steponavičius
Tarp Turkijoje įstrigusių turistų – ir ministras G.Steponavičius / Bendrovės nuotr.

Turkijos kurorte Antalijoje 148 poilsiautojai iš Lietuvos, tarp jų ir kauniečiai, nuo sekmadienio ryto iki pirmadienio vakaro buvo priversti laukti lėktuvo iš Vilniaus. Keleivius labiausiai piktino informacijos stoka.

Poilsiautojai turėjo išskristi iš kurorto sekmadienio rytą, tačiau oro uoste žmonės sužinojo, kad lėktuvas neatvyko ir skrydis atšauktas. „Niekas nieko nepaaiškino, kodėl atidėtas išvykimas. Pralaukėme iki 16 val. oro uoste. Paskui mus apgyvendino viešbutyje. Tačiau kas kelias valandas turėjome rinktis vestibiulyje. Sužinodavome, kad skrydžio nebus ir gaudavome nurodymą vėl susirinkti po kelių valandų. Tad rinkomės  vidurnaktį, trečią nakties, šeštą ryto. Ir mums vis sakydavo ateiti vėliau. Žmonės negalėjo miegoti, nes jiems prisakyta būti pasiruošusiems kiekvieną minutę. Tai ypač vargino šeimas su vaikais“, – piktinosi pirmadienį iš Antalijos į portalo 1kaunodiena.lt redakciją paskambinusi kaunietė Vaida.

Pasak jos, kelionių organizatoriai su poilsiautojais tiesiogiai nebendravo. „Jie tik skambina su mumis atostogavusiam švietimo ir mokslo ministrui Gintarui Steponavičiui, praneša, kad reikia susirinkti ir daugiau nieko nepaaiškina“, – teigė keliautoja.

Kai kuriems poilsiautojams pirmadienį jau reikėjo eiti į darbą.

Poilsinę kelionę organizavo įmonė „Tez Tour“, o lėktuvas priklauso bendrovei „Small Planet  Airlines“.

Bendrovės „Small Planet Airlines“ komunikacijos vadybininkas Antonas Tisovas teigė, kad sekmadienį į Antaliją lėktuvas nepakilo, nes neatitiko saugaus skrydžio reikalavimų. „Nežinojome, kada trūkumai bus pašalinti, keleiviams nuolat teikėme informaciją ir jais pasirūpinome“, – tvirtino A.Tisovas.

Jis sakė, kad papildomai ieškoma kitų vežėjų. „Susidarius tokiai situacijai bei suprasdami, kiek nepatogumų tai sukelia keleiviams, darome viską, kad jais būtų pasirūpinta – keleiviai informuoti apie jų teises, jie nuvežti atgal į viešbutį, kad nereikėtų laukti oro uoste. Priklausomai nuo vėlavimo trukmės, bus pasiūlyta gėrimų, maisto“, – tvirtino A.Tisovas.

Kelionę organizavusios įmonės „Tez Tour“ viešųjų ryšių ir rinkodaros skyriaus vadybininkė Justina Aidukaitė tvirtino, kad bendrovė pasirūpino savo klientais – esą jie apgyvendinti viešbutyje, kuriame yra galimybė naudotis visomis ten teikiamomis paslaugomis. „Kitais klausimais prašome kreiptis į „Small Planet Airlines“ atstovus, kadangi ši  bendrovė yra atsakinga už skrydžių vykdymą", – sakė J.Aidukaitė.

Papildyta: Pirmadienį 16 val. žmonės vėl buvo kviečiami rinktis viešbučio vestibiulyje. Susirinkusieji buvo informuoti, kad skubiai rengtųsi išvykimui. Pasak keleivių, žadėta, kad lėktuvas į Vilnių išskris 17.15 val. vietos laiku (Antalijos laikas sutampa su Lietuvos), tačiau skrydis ir vėl buvo atšauktas.

Vis dėlto, kaip pranešė keliautojai, apie 18.30 val. Turkijoje užsibuvę Lietuvos turistai išskraidinti namo.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų