„Volkswagen“ - smunkančios rinkos lyderis

„Volkswagen“ - smunkančios rinkos lyderis

2009-02-05 00:26
„Volkswagen“ - smunkančios rinkos lyderis
„Volkswagen“ - smunkančios rinkos lyderis / "Volkswagen" nuotr.

Sunkiomis ekonominėmis sąlygoms 2009-ųjų sausį „Volkswagen“ tapo  pirmaujančia marke Baltijos šalyse. „Volkswagen“ atiteko 13,9 proc. naujų automobilių rinkos dalies ir tokiu būdu ši markė nuo metų pradžios tapo ryškiu Baltijos šalių rinkos lyderiu. 

Bendrovės „Auto Tyrimai“ duomenimis, „Volkswagen“ užėmė net 15,9 proc. Estijos rinkos dalį - 181 iš visų 1138 parduotų naujų automobilių Estijoje buvo VW markės. Tokį rezultatą lėmė agresyvi, didžiausio Estijoje automobilių pardavėjo „Saksa Auto“ rinkodaros politika. Nepaisant to, bendras rinkos kritimas Estijoje buvo dramatiškas - pardavimai sumažėjo 63 proc. arba nuo 3084 automobilių, įregistruotų 2008 m. sausį, iki jau minėtų 1138 vienetų per šių metų pirmąjį mėnesį. 

Lietuvos naujų automobilių rinkai Baltijos šalyse VW teko antroji vieta. Lietuvoje  iš viso įregistruoti 848 nauji automobiliai. 2008 m. sausį šis skaičius buvo 2783 vienetai, o tai reiškia 69,5 proc. rinkos nuosmūkį lyginant su tuo pačiu praėjusių metų mėnesiu. 

Lietuvoje „Volkswagen“ atiteko trečioji vieta. Parduoti 87 nauji šios markės  automobiliai ir užimta 10,3 proc. šalies naujų automobilių rinkos. 

Pagal oficialius Latvijos naujų automobilių registracijos statistinius duomenis, išleistus Latvijos oficialių automobilių atstovybių asociacijos, šalyje parduoti tik 494 nauji automobiliai.  Tai didžiulis, net 77,5 proc.  sumažėjimas lyginant su 2008 m. sausio mėnesiu, kai buvo parduotas 2191 naujas automobilis. Tačiau „Volkswagen“  pardavėjams Latvijoje sausis nebuvo prasčiausias. Per pirmąjį mėnesį Latvijoje parduoti 77 nauji „Vokswagen“ automobiliai, kuriems atiteko didžiausia per kelerius paskutinius metus - 15,6 proc.  rinkos dalis. 

„Kai tokios sudėtingos makroekonomikos sąlygos ne tik Baltijos šalyse, bet ir  visame pasaulyje, neįmanoma galvoti apie bendrą pardavimų augimą. Tačiau įmanoma pagerinti bendrą padėtį rinkoje, ką „Volkswagen“  ir daro, - Baltijos šalių naujų automobilių rinkos sausio mėnesio rezultatus komentuoja Volkswagen importuotojo Baltijos šalyse - „Auto Group Baltic SE“ vykdantysis direktorius Jari Kohonenas. - Esu labai patenkintas rezultatais Estijoje, kur kelerius praėjusius metus dominavo japoniški automobiliai. Labai sunku prognozuoti, kas nutiks rinkoje ateinančiais mėnesiais, tačiau bendras 69.2 proc.  rinkos nuosmūkis yra tai, ko Baltijos šalys dar niekada nebuvo patyrusios.“ 

Baltijos šalių naujų automobilių rinkos „Top 10

 

Vieta

Markė

Lietuva

Latvija

Estija

Iš viso

Rinkos dalis (proc.)

1.

Volkswagen

87

77

181

345

13,9

2.

Toyota

54

57

105

216

8,7

3.

Ford

92

40

59

191

7,7

4.

Honda

42

15

110

167

6,7

5.

Mitsubishi

111

37

13

161

6,5

6.

Škoda

61

24

61

146

5,9

7.

Citroen

28

6

81

115

4,6

8.

Subaru

46

12

48

106

4,3

9.

Renault

15

24

57

96

3,9

10.

Audi

33

17

41

91

3,7

Iš viso 2009m. sausis

848

494

1138

2 480

 

Iš viso 2008m. sausis

2 783

2191

3084

8 058

 

Rinkos pokytis (procentine išraiška)

-69,5

-77,5

-63,1

-69,2

 

 * Lietuvos ir Estijos rinkų apžvalga parengta remiantis „Auto Tyrimų“, o Latvijos - šios šalies autorizuotų auto dilerių asociacijos pateiktais duomenimis.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų