Sostinės savivaldybės taryba pritarė idėjai sujungti nuostolingai dirbančias viešojo transporto bendroves „Vilniaus autobusai“ bei „Vilniaus troleibusai“.„Tai yra tik kelio pradžia. Tolimesnes šių įstaigų reorganizavimo sąlygas parengs Savivaldybės administracija ir klausimas bus svarstomos kituose Tarybos posėdžiuose,“ – teigė Vilniaus miesto meras Artūras Zuokas.
Valdantieji mano, kad įmonių jungimas padės aptirpdyti 90 mln. litų siekiančias bendrovių skolas, pagerins viešojo transporto įvaizdį bei kokybę.Nuolat augant „Vilniaus autobusų“ ir „Vilniaus troleibusų“ skoloms pradėta baimintis galimo jų bankroto.Neturėtų išsipildyti ir bendrovių noras pačioms užsiimti troleibusų surinkimu. Tuo esą turėtų rūpintis centrinė viešojo transporto įmonė „Susisiekimo paslaugos”
Apie tokį viešojo transporto problemų sprendimą sostinėje kalbama jau seniai. Ankstesnės miesto valdžios ieškodamos būdų mažinti bendrovių skolas svarstė jungimo galimybę, tačiau iki šiol būdavo apsistojama tik ties paslaugų branginimų.Kaunas atsisakėKauno politikai praėjusiais metais taip pat audė planus sujungti nuostolingai dirbančius autobusų ir troleibusų parkus, tačiau parengtas projektas miesto tarybai neįtiko.Anot Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyrius vedėjo Pauliaus Kero, jungiant parkus buvo norima efektyvinti jų veiklą, mažinti darbo sąnaudas.
„Sunku dabar pasakyti, kodėl šis projektas nepraėjo pro tarybos rankas. Viskas buvo parengta ir paskaičiuota, departamentas pritarė, tačiau politikai tikriausiai vis dėlto įvertino viską ir nusprendė, kad jungimas yra nenaudingas“, - „Vilniaus dienai“ sakė P.Keras.Kauniečiai skaičiavo, kad sujungus įmones per metus vien iš transporto laikymo vienoje vietoje būtų galima sutaupyti per 50 tūkst. litų.Taip pat planuota, kad Kauno autobusus butų galima remontuoti ir dažyti troleibusų bendrovėje „Autrolis“, kuri technologiškai pranašesnė.
Naujausi komentarai