Didžiausią Lietuvoje mažmeninės prekybos tinklą valdanti bendrovė "Maxima LT" teigia, kad investicijos į elektroninę prekybą pasiteisino, tačiau kol kas internetu apsipirkti siūlo tik vilniečiams ir plėtros į kitus miestus neplanuoja.
"Šiuo metu nesame priėmę galutinio sprendimo dėl projekto tolesnės plėtros. Neatmetame galimybės ateityje pasiūlyti šią paslaugą ir kitų Lietuvos didmiesčių gyventojams, tačiau šiuo metu dar konkrečių planų neturime", - dienraščiui "Verslo žinios" sakė "Maximos LT" Įvaizdžio ir komunikacijos departamento direktorė Lina Muižienė.
Anot jos, vasario pradžioje startavusios virtualios parduotuvės veiklą teigiamai vertina tiek pati įmonė, tiek ir pirkėjai, nuolatinių virtualiai perkančių klientų vis gausėja ir dabar jų yra daugiau kaip 2 tūkstančiai.
"Aišku, prekyba maisto prekėmis internetu Lietuvoje yra dar pasiekusi tik pradinę stadiją, bet tikimės, kad ji populiarės, augs ir vystysis", - tvirtino L.Muižienė.
"Maxima LT" skelbė į elektroninės prekybos sistemą investavusi daugiau kaip 1,5 mln. litų.
Naujausi komentarai