Pereiti į pagrindinį turinį

Mindaugo trienalėje - šių dienų karalius Mindė

2012-09-07 11:52
Mindaugo trienalėje - šių dienų karalius Mindė Mindaugo trienalėje - šių dienų karalius Mindė Mindaugo trienalėje - šių dienų karalius Mindė Mindaugo trienalėje - šių dienų karalius Mindė Mindaugo trienalėje - šių dienų karalius Mindė Mindaugo trienalėje - šių dienų karalius Mindė Mindaugo trienalėje - šių dienų karalius Mindė Mindaugo trienalėje - šių dienų karalius Mindė Mindaugo trienalėje - šių dienų karalius Mindė Mindaugo trienalėje - šių dienų karalius Mindė Mindaugo trienalėje - šių dienų karalius Mindė Mindaugo trienalėje - šių dienų karalius Mindė Mindaugo trienalėje - šių dienų karalius Mindė Mindaugo trienalėje - šių dienų karalius Mindė Mindaugo trienalėje - šių dienų karalius Mindė Mindaugo trienalėje - šių dienų karalius Mindė Mindaugo trienalėje - šių dienų karalius Mindė Mindaugo trienalėje - šių dienų karalius Mindė

Ketvirtadienio vakarą Šiuolaikinio meno centre (ŠMC) vyko vienas iš Mindaugo trienalės performansų. Susirinkusiems vienas garsiausių laidų vedėjų Rimas Šapauskas piešė šių dienų karaliaus Mindaugo portretą.

Paskutines dienas ŠMC vykstanti 11-oji Baltijos tarptautinio meno trienalė yra kompaktiškas 12 dienų performansui ir kinui skirtas renginys. Dauguma šiuolaikinių bienalių ir trienalių visame pasaulyje siekia būti pliuralistinėmis, visa apimančiomis, plačiai išsiskleidusiomis parodomis, o ŠMC pakviesti kuratoriai nutarė pristatyti menininkų kūrybą, kaip patys teigia, per radikaliai mažą tūrį – vieną vienintelį žmogų.

Tas žmogus pavadintas vienu populiariausių lietuviškų vardų – Mindaugu (šis vardas reiškia „daugio minimą“ arba „daug menantį“).

Savo performanse „Karalystė“ R.Šapauskas mėgino parodyti savo žvilgsnį į save ir į žiniasklaidos, ypač televizijos, įtaką žmogui, į kritinio mąstymo išnykimą, užslėptą rojalizmo ir „stiprios rankos“ ilgesį.

Aktorius Mindaugas sutinka televizijos personažą – karalių Mindę. Tai jau ne XIII a. karalius Mindaugas. Tai šių dienų karalius Mindė iš televizoriaus ekrano, su savo dvaru, lėkštų pramogų karalyste atsiradęs šioje ekrano pusėje. Piktas ir kvailas soste sėdi vienos dienos karalius. Siurrealistinis farsas tęsiasi. Realybės pojūtis pranyksta. Tampa nebeaišku, kur žmogus, o kur dekoracijos.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų