„Ryanair" keleivius lėktuve laikė 5 valandas Pereiti į pagrindinį turinį

„Ryanair" keleivius lėktuve laikė 5 valandas

2009-01-06 15:15
„Ryanair" keleivius lėktuve laikė 5 valandas
„Ryanair" keleivius lėktuve laikė 5 valandas / Evaldo Butkevičiaus nuotr.

Oro linijų bendrovės „Ryanair" lėktuve šeštadienio vakarą daugiau kaip penkias valandas buvo „įkalinti" keleiviai.

Į portalą kreipėsi pasipiktinusi šio reiso ir incidento dalyvė Rita (vardas pakeistas, tikrasis vardas ir pavardė redakcijai žinomi). „Ryanair" skrydis buvo numatytas 18.20 val.  

„Lėktuvas vėlavo, ir žmonės į lėktuvą buvo sulaipinti prieš 19 val. Praėjus valandai lėktuvo pilotas informavo, kad lėktuvas skrydžiui pasiruošęs, tačiau sugedus vienintelei sniego valymo mašinai Kauno oro uoste skrydis užlaikomas. Keleiviams pradėjus reikšti nepasitenkinimą dėl vis nukeliamo skrydžio ir kad jie neišleidžiami, į lėktuvą atvyko policija. Žmonėms per penkias valandas teko laukti tvankiame lėktuve, jiems nebuvo pasiūlyta nei atsigerti, nei atsigaivinti. Tie, kurie negalėjo nusipirkti mineralinio vandens buteliuko už 3 eurus, gėrė tualeto vandenį. Lėktuve buvo kūdikių, vaikų. Žmonės iš lėktuvo skambino ir prašė pagalbos, spręsti, daryti ką nors, bent išleisti juos iš kalėjimu tapusio lėktuvo", - įvykius pasakojo kaunietė.

Jos teigimu, oro uosto informacijai prisiskambinti nepavyko gerą valandą - visą laiką telefono linija buvo užimta.

„Tačiau, kai pavyko prisiskambinti oro uosto infomacijai, šie patarė klausti skrydžių organizatorių bendrovės „Litcargus". Jų telefonas iki pusės pirmos nakties taip pat buvo užimtas. Žmonės nežinioje buvo laikomi daugiau kaip penkias valandas", - piktinosi kartu su kitais keleiviais lėktuve „įkalinta" Rita.

Vartotojų teisių apsaugos tarnyba skelbia, kad jeigu numatytas skrydis yra atidedamas daugiau nei dvi valandas skrendant 1500 km ar mažesniu atstumu; daugiau nei tris valandas skrendant ilgesnius atstumus nei 1500 km ES viduje ir skrendant kitur, jei skrydžio atstumas yra nuo 1500 iki 3500 km; daugiau nei keturias valandas visais kitais skrydžių atvejais oro linijų bendrovė turi nemokamai pasiūlyti gaivinamųjų gėrimų, maisto, taip pat viešbutį ir transportą.

Tačiau, jei skrydžio tenka laukti ilgiau nei penkias valandas, keleivis turi teisę per septynias dienas atgauti visą už bilietą  sumokėtą kainą arba pasirinkti kuo greičiau skrydį į pirmąją išvykimo vietą.

„Tačiau ką daryti vargšui vartotojui - keleiviui, kuris sėdi uždarytas lėktuve, kai kaltės niekas neprisiima, sprendimai nedaromi, o kreiptis savaitgalių, švenčių dienomis nėra į ką? - klausia moteris. - Kas atlygins beprasmius nuostolius, kai atskridus naktį į Dubliną, turi nakvoti oro uoste, nes autobusai naktį nevažiuoja į kitą Airijos pusę?"

Į šiuos klausimus negalėjo atsakyti ir „Litcargus" vadovas Kauno skyriui Linas Vaškys: „Visus nesklandumus turi spręsti oro linijų bendrovė, tai yra, „Ryanair". Mes teikiame tik aptarnavimo paslaugą, skrydžių neorganizuojame", - paaiškino L.Vaškys.

Pigių skrydžių bendrovės „Ryanair" atstovybė įkurta Dubline. Deja, telefonu oro linijų bendrovės atstovai nieko neaiškina ir visais klausimais ragina kreiptis paštu.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra