Keičiama iki šiol vykdyta nuostata Šventojoje sulipdyti laikiną uostelį.
Naujasis Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovas Arvydas Vaitkus antradienį surengtoje spaudos konferencijoje pareiškė, kad “Šventojoje ant banguoto kranto nebeplanuoja statyti smėlio pilių”. Kitais žodžiais tariant – bus baigti laikino Šventosios uostelio kūrimo eksperimentai. Juos vykdė prieš tai ketverius metus Lietuvos transporto sistemą valdę Lietuvos liberalų sąjūdžio atstovai.
Gerus norus sužlugdė jūros bangos, bent kelis kartus užnešusios įplaukos į uostelį kanalą.
“Šventosios uostelį planuojame atstatyti pagal 2003 metais atliktą studiją. Jo statyba prasidėtų nuo brangiausios dalies – molų”, - teigė A. Vaitkus.
Kas bus su prieplaukomis, kurios buvo įrengtos Šventosios uostelio vidinėje dalyje ir liko beveik nenaudotos? A. Vaitkus tikino, kad šis turtas turės būti išsaugotas. Bus samdomi darbuotojai, kurie saugos pastatytas uostelio krantines.
A. Vaitkus apgailestavo, kad normalus Šventosios uostas dar nepradėtas statyti, nors pinigai iš ES 2007-2013 metų lėšų tam buvo skirti. Neparengus laiku statybos dokumentų, buvusio susisiekimo ministro Eligijaus Masiulio sprendimu pinigai buvo pervesti keliams tvarkyti.
Anot A. Vaitkaus, Šventosios uosteliui pilnai stayti bus bandoma gauti iš ES 2014-2020 metų finansavimo lėšų. Šiuo metu dar neparengtas Šventosios uostelio atstatymo techninis projektas. Realu, kad gavus pinigų, šio uostelio statyba galėtų prasidėti apie 2015 metus.
Naujausi komentarai