Teismas atvėrė kelią baigti įrengti krantines prie „Klaipėdos Smeltės“

Lietuvos apeliacinis teismas atmetė bendrovės „Hidrostatyba“ skundą dėl uosto krantinių, naudojamų bendrovės „Klaipėdos Smeltė“, statybų konkurso.

Teismo sprendimas atvėrė kelią vienai didžiausių šalies statybos bendrovių „Vėtrūna“ ir Latvijos įmonei BGS su uostu pasirašyti 11,602 mln. litų (su PVM) vertės sutartį ir baigti įrengti krantines prie „Klaipėdos Smeltės“.

Apeliacinis teismas rugpjūčio 13 dieną nutarė, kad Klaipėdos apygardos teismas nepagrįstai panaikino uosto direkcijos viešojo konkurso rezultatus, taip pat nepagrįstai pripažino „Vėtrūnos“ ir Latvijos įmonės BGS pasiūlymus neatitinkančiais reikalavimų, rašoma teismo nutartyje.

Anot Apeliacinio teismo, konkurso sąlygose nebuvo reikalavimo, kad kvalifikaciją turi atitikti visi pasiūlymą teikiančio konsorciumo dalyviai. Panaikinti konkurso rezultatus, uždraudžiant uosto direkcijai sudaryti sutartį su „Vėtrūna“ ir BGS dėl krantinių Nr. 90-100 statybos, prašė jame dalyvavusi ir jo nelaimėjusi „Hidrostatyba“.

Klaipėdos apygardos teismas birželį buvo įpareigojęs uosto administraciją iš naujo įvertinti dalyvių pasiūlymus. Apeliacinis teismas tokį įpareigojimą praėjusį pirmadienį panaikino.

 

Apeliacinis teismas anksčiau laikinai neleido uostui pasirašyti sutarties su „Vėtrūna“ ir BGS - teismas buvo nutaręs, jog pirmosios instancijos teismas nustatė esminių viešųjų pirkimų pažeidimų ir pritaikė laikinąsias apsaugos priemones.

„Klaipėdos Smeltės“ generalinis direktorius Rimantas Juška žiniasklaidai teigė, jog įmonė yra tapusi teisinių ginčų „įkaite“ - krovinių terminalo projektas parengtas, bet darbai įstrigo, įmonė negali tartis su bankais dėl paskolų, teko koreguoti kranų, kitų įrenginių gamybos užsakymus. Anot jo, terminalo krantinės jau pastatytos, reikia tik nutiesti geležinkelį, sutvarkyti krovos aikšteles.

 „Vėtrūna“ ir BGS ginčų sukėlusiame konkurse darbus siūlė atlikti už 11,602 mln. litų (su PVM), „Hidrostatyba“ - už 12,229 mln. litų, viena didžiausių Latvijos kelių ir tiltų statybos bendrovių „Latvijas tilti“ - už 12,334 mln. litų, „Klaipėdos monolitas“ - už 13,765 mln. litų ir Latvijos statybos įmonė BMGS - už 14,924 mln. litų.

Konkursą laimėjusių bendrovių susivienijimas atliks baigiamuosius krantinių statybos darbus.



NAUJAUSI KOMENTARAI

FT

FT portretas
Pagaliau.

mrr

mrr portretas
tai grazintas pirmos instancijos teismui ar panaikintas. kitas dienrastis raso, kad niekas nejuda. kuom tiketi?
VISI KOMENTARAI 2

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių