Pereiti į pagrindinį turinį

Už neveikiančią spyną - nesibaigiančios rinkliavos

2013-04-19 11:40
Už neveikiančią spyną - nesibaigiančios rinkliavos
Už neveikiančią spyną - nesibaigiančios rinkliavos / Vytauto Liaudanskio nuotr.

Nemažus pinigus už laiptinės durų telefonspynę sumokėję daugiabučio gyventojai iš namo administratoriaus išgirdo pareiškimą, kad moderni įranga neveikia, ir pasiūlė žmonėms įsigyti po 10 litų kainuojantį raktą kiekvienam šeimos nariui, kad galėtų patekti į namus.

Nori, kad grąžintų pinigus

„Tai gal tegul pinigus grąžina, jei telefonspynė neveikia? Tačiau to niekas nesiruošia daryti, į gyventojų klausimus administratorius net nesiruošia atsakyti, paskambinus numetamas ragelis“, – teigė Šiaulių 2-ojo namo gyventoja Valentina.

Moteris suskaičiavo, kad keturis mėnesius už laiptinėje įrengtą modernią spyną mokėjo po 43,33 lito. Iš viso klaipėdietė už modernų patogumą paklojo 173 litus.

„Iš pradžių kiekvienam butui buvo priskirtas specialus spynos kodas. Tai yra patogu. Aš turiu du sūnus, pasakiau jiems kodus ir jie be bėdų gali patekti į laiptinę“, – pasakojo gyventoja.

Tačiau netrukus gyventojams teko veltui maigyti modernią spyną – kodų sistema buvo panaikinta.

Tokį sprendimą priėmė namo administratorius – viešosios įstaigos „Mano daugiabutis“ administracija.

„Matyt, buvo gyventojų, kurie nemokėjo už šią spyną, tai administratorius kodų sistemą išjungė ir liepė nusipirkti 10 litų kainuojančius raktus šiai spynai. Kaip akmens amžiuje“, – piktinosi moteris.

Į kalbas nesileidžia

Gyventojai suskaičiavo, kad kiekviena šeima šiame name turėjo papildomai išleisti dar nemažai pinigų, kad raktais būtų aprūpinti visi šeimos nariai.

Valentina pamėgino pasibelsti į viešosios įstaigos „Mano daugiabutis“ patalpas ir smulkiai išsiaiškinti, už ką ir kiek gyventojai turi mokėti.

Šiaulių gatvės 2-ojo namo gyventoja „Mano daugiabučio“ administracijoje paprašė sąskaitų faktūrų ir paaiškinimų, kiek tiksliai kainavo daugiabutyje atlikti darbai ir už ką yra renkami pinigai.

„Niekas net nesiteikė parodyti dokumentų. Buvo atsikalbinėjama, esą nėra žmogaus, kuris saugo šias sąskaitas. Norėjau sužinoti, kodėl tiek daug turiu mokėti už šias duris“, – stebėjosi Valentina.

Kita šio namo gyventoja Rima patvirtino kaimynės pasakojimą.

„Aš viena gyvenu, pas mane niekas nevaikšto, todėl telefonspynės man net nereikėjo. Tačiau kodinis užraktas yra gerai ir patogu. Kai išvydau, jog panaikinti spynos kodai, paskambinau administratoriui Juozui Eitučiui. Mane pribloškė jo pasakymas, kad darys taip, kaip nori“, – pasakojo Rima.

Išeitis – kreiptis į teismą

Viešosios įstaigos „Mano daugiabutis“ administratorius J.Eitutis Šiaulių gatvės 2-ojo namo gyventojų pretenzijų nepanoro komentuoti.

Vos išgirdęs klausimą apie žmonių pretenzijas dėl išleistų pinigų už daiktą, kuris neatlieka savo funkcijos, J.Eitutis žurnalistams pareiškė, kad negali kalbėti, daugiau mobiliojo ryšio telefonu administratorius nebeatsiliepė.

Šios įstaigos vadybininku prisistatęs Artūras Valančius pareiškė, kad telefonu nesiruošia komentuoti situacijos.

„Nieko aš čia neaiškinsiu, yra kas už tai atsako, tegul aiškina“, – pareiškė įstaigos atstovas.

Klaipėdos savivaldybės Butų ir energetikos poskyrio vedėjas Algis Gaižutis tikino, kad patys gyventojai nusprendė pakeisti administratorių ir jiems patiems reikėjo žiūrėti, kokią jungtinės veiklos sutartį jie pasirašo.

„Nežinau, kas sutartyje parašyta ir kokią atsakomybę prisiima administratorius. Aš suprantu, buvo surinkti pinigai, atlikti kažkokie darbai. Tačiau jei su administratoriumi nepavyksta kalbėtis žodžiu, reikia aiškintis raštu“, – patarė A.Gaižutis.

Jo nuomone, jei ginčo nebus galima išspręsti taikiai, gyventojai turi galimybę kreiptis į teismą.

„Žmonės galėtų kreiptis ir į mus, tegul situaciją nupasakoja raštu. Mėginsime padėti“, – žadėjo A.Gaižutis.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų