Sostinės taryba priėmė nutarimą, kuriuo informacines iškabas prilygino išorinei reklamai.
Naujoji tvarka jau galioja, tik kol kas su ja susidūrė bendrovės, turėjusios pakeisti senas iškabas arba įrenginėjusios naujas. Bet pirmąją kitų metų dieną rinkliavą turės susimokėti visi fiziniai bei juridiniai asmenys, kurių iškabos ant jų pačių pastatų yra didesnės nei 2,5 kvadratinio metro, rašo "Verslo žinios".
"Aš suprasčiau, jei įmonės vištų šlauneles ant savo pastatų sienų reklamuotų. Bet apmokestinti bendrovės pavadinimą, prekės ženklą ant pastato, už kurį moki mokesčius, - tai jau viršūnė", - piktinosi Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentė Evalda Šiškauskienė.
Anot jos, bus iškreipta konkurencija, jei maži viešbučiai už savo mažas iškabas galės nemokėti, o dideli bus priversti pakloti nemenkas sumas.
Įvairios asociacijos vienija jėgas, nes nauja Vilniaus savivaldybės rinkliava palies didžiąją daugumą sostinėje įsikūrusių bendrovių.
"Parduotuvės, vaistinės, degalinės, gamyklos, viešbučiai, restoranai, biurai. Tai visus liečia ir verslui bus tikrai skaudus dar vienas mokestis, kuris sieks tūkstančius ar dešimtis tūkstančių litų kasmet", - sakė Lietuvos prekybos įmonių asociacijos vykdomasis direktorius Marius Busilas.
Anot jo, neteisinga pavadinimą, prekės ženklą prilyginti reklamai, nes iškabos pirmiausia yra informacija žmogui.
"Be to, pagal rinkliavų įstatymą, ji renkama už paslaugą. Reikia kažką duoti, kad tuos pinigus paimtum. Apmokestinti pavadinimus ant savivaldybei nepriklausančių pastatų yra neteisinga. Panašu, kad savivaldybė nori pasipinigauti, o ne miesto vaizdą pagerinti ar sureguliuoti kažką", - sako M.Busilas.
Naujausi komentarai