Pereiti į pagrindinį turinį

1/5 darbo laiko įstaigų darbuotojai iššvaisto internetinėms pagundoms

2011-06-03 15:10
1/5 darbo laiko įstaigų darbuotojai iššvaisto internetinėms pagundoms
1/5 darbo laiko įstaigų darbuotojai iššvaisto internetinėms pagundoms / Sepharia.deviantart.com nuotr.

Harmon.ie portalo atliko tyrimo duomenimis, kasmet Jungtinėse Valstijose vidutinis įstaigos darbuotojas iššvaisto daugiau nei 10 tūkst. JAV dolerių vertės darbo laiką socialiniams tinklams, elektroniniam paštui bei kitiems pašaliniams reikalams internete.

Darbdaviams neuždraudus minėtų pašalinių veiklų, įmonės gali patirti milžiniškų nuostolių. 10 tūkst. JAV dolerių kainuojantis darbo laikas – tai penktadalis JAV vidutinio įstaigos darbuotojo metinio uždarbio. Paskutiniais duomenimis, šiuo metu amerikietis įstaigos darbuotojas per metus vidutiniškai uždirba 50 tūkstančių JAV dolerių.

Dėl iššvaistomų pinigų labiausiai kalti socialiniai tinklai, trumposios ir interneto žinutės, nereikalingi elektroniniai laiškai ir netgi daugybės interneto ir programų langų vartymas darbo metu. Respondentų teigimų, tai apima 60 proc. viso ne darbui skirto laiko įstaigoje.

Be to, beveik pusė apklaustųjų pridūrė be blaškymosi pajėgiantys dirbti ne daugiau nei 15 minučių, o kiekvieną dieną dėl tų pačių priežasčių jie sugaišta veltui mažiausiai valandą. Teigiama, jog elektroninių laiškų tikrinimas užima 23 proc. šio laiko, programų langų perjunginėjimas – 10 proc., asmeniniai socialiniai tinklai („Facebook“, „Twitter“ ir kiti) užima 9 proc., interneto ir trumposios žinutės – 11 proc., o trūkstamos informacijos ieškojimas internete – apie 3 proc.

Pranešime Harmon.ie taipogi ragina suvokti, jog netinkamai tvarkomos pašalinės programos ir socialiniai tinklai kenkia ir patiems darbuotojams. Įstaigoje kiaurą dieną sėdintys profesionalai išsiblaškę nepajėgia kūrybiškai spręsti iškylančių problemų, dirba neįsijautę į darbą, nepajėgia efektyviai apdoroti informacijos bei laiku neatlieka darbų.

Ši problema sparčiai aktualėja visame pasaulyje. Darbuotojams rekomenduojama stengtis atskirti asmeninį gyvenimą nuo darbo, o darbdaviams – uždrausti labiausiai blaškančius užsiėmimus internete.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų