„Google+“ meta iššūkį „Facebook“ Pereiti į pagrindinį turinį

„Google+“ meta iššūkį „Facebook“

2011-06-29 14:07
„Google+“ meta iššūkį „Facebook“
„Google+“ meta iššūkį „Facebook“

Interneto milžinė „Google“ pristatė savo naujausią paslaugą „Google+” - dar vieną socialinį tinklalapį. Tai drąsus iššūkis „Facebook“, kuris šiuo metu turi jau daugiau nei 500 mln. narių. 

Oficialiame projekto puslapyje rašoma, kad „Google+“ veikia ribotu bandomojo laikotarpio režimu. „Šiuo metu sistemą išbandome su nedidele žmonių grupe, tačiau netrukus projektas „Google+“ bus pristatytas visiems. Nurodykite savo el. pašto adresą ir jums pirmajam pranešime, kai būsime pasirengę pakviesti daugiau žmonių,“ - teigia „Google“.

Artimiau su paslauga galite susipažinti išmėgindami demo versiją.

Naujosios funkcijos

„Circles“ („Ratai“) leis lengvai ir greitai susikurti norimus draugų ar pažįstamų „ratus“, pvz. klasiokų, bendradarbių ir pan. Vic Gundotra, Google inžinerijos padalinio vice prezidentė, spaudos pranešime teigė, kad „kiti socialiniai tinklapiai labai apsunkina informacijos dalinimąsi su mažomis grupėmis“. 

Nors pagrindinis naujojo projekto konkurentas „Facebook“ tokią galimybę turėjo, bet tai padaryti buvo nepatogu ir užimdavo daug laiko. Sprendžiant iš reklaminio vaizdo klipo nuo šiol taibus labai paprasta.

„Sparks“ funkcija leis greitai ieškoti informacijos įvairiuose informacijos srautuose pagal pasirinktas temas. Beabejo, ją bus galima dalintis su draugais ir jungtis į bendrų interesų ratus. Tai primena RSS srautų prenumeratą, tiesiog nereikės patiems ieškotis RSS prenumeratos šaltinių - viskas bus vienoje vietoje.

„Hangouts“ funkcija primena tiesiog didelį video pokalbių kambarį:

„Huddle“ pagalba bus galima siųsti greitas žinutes. Gal tai kiek primins „Twitter“?

Ar tai tikrai rimtas konkurentas „Facebook“? Kol kas dar anksti pasakyti, nors prisiminus ankstesnes „Google“ nesėkmes įsilieti į socialinių tinklapių rinką (pvz. „Google Buzz“) svarstyklių pusė pasvyrusi ne pastarosios naudai. 

Taip pat verta pagalvoti ir apie „Google“ galimybes pervilioti „Facebook“ vartotojus į savo pusę, kadangi didelė jų dalis jau įprato naudotis „Facebook“ sistema, o keisti įpročius nėra lengva. Be to, „Facebook“ vartotojai jau spėjo sukurti savo socialinius tinklus, todėl vos paprašyti perbėgti jie to greičiausiai nedarys. Gali prireikti itin didelio „saldainio“ jiems suvilioti.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra