- DMN inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
2009 m. Europos komisija paskelbė naujas Švietimo ir profesinio rengimo strategijos gaires „Lisabona 2010". Ši strategija nurodo Komisijos prioritetus, skatinant Švietimo ir ugdymo reformas per ateinančius 5-10 metų.
Strategija ir prioritetai yra nuolat peržiūrimi bei tobulinami ir nuolat konsultuojamasi su suinteresuotomis pusėmis, tame tarpe su tokiomis organizacijomis kaip EfVET (Europos profesinio ir techninio švietimo bei ugdymo forumas) ir EUCIS/LLL (Europos pilietinės visuomenės Mokymosi visą gyvenimą programa) - jau nustatyti prioritetai ir sukurtos darbo programos.
Mokymasis visą gyvenimą ir profesinis rengimas išlieka kertiniais Europos politikos akmenimis - siekiama ne tik įgyvendinti dabartines reformas, bet ir tobulinti profesinį rengimą / mokymąsi visą gyvenimą, kad Europa taptų pasaulio lyderiu, kuriant žinių visuomenę.
Konferencija įvertins šios strateginės sistemos ir profesinio rengimo institucijų veiklą, įgyvendinant šį tikslą. Joje bus svarstoma, kaip strategijoje numatyti prioritetai ir jų įgyvendinimo priemonės padės profesinio rengimo tobulinimui Europoje. Ji suteiks galimybę išsiaiškinti, kaip geriausiai įgyvendinti pokyčius ir tobulėti, kaip panaudoti įgūdžius, kaip užtikrinti, kad mes rengtume aukštos kvalifikacijos mokinius būsimam darbui, inovatyviai darbo rinkai, o taip pat kaip mes galime žengti pirmyn, tobulindami tai, kas jau pasiekta.
Konferencija gilinsis į šias temas pagrindiniuose pristatymuose, pranešimuose ir seminaruose.
Preliminari darbotvarkė
Konferencijos išvadose bus susumuoti svarstymų bei diskusijų rezultatai; jos bus pateiktos kitoms profesinio ugdymo politikos suinteresuotoms pusėms bei Europos komisijai, pabrėžiant mūsų požiūrį ir įnašą į ES Švietimo ir profesinio rengimo sistemų tobulinimo strategiją.
Konferencijos metu bus galima dalyvauti seminaruose, gvildenančiuose minėtas temas.
Seminarų temos:
1. Iššūkių metas, pozityvūs veiksmai: Kaip dirbti tokiais laikais, kai būtini fondai;
2. Pedagoginės naujovės: Gerosios patirties pasidalijimas, tenkinant įvairius mokinių poreikius;
3. Kaip sukurti gerą mokymosi aplinką;
4. Naujų technologijų, tokių kaip Twitter ir Facebook naudojimas mokymosi procese;
5. Kaip pasitikti profesinio ir mokymosi visą gyvenimą iššūkius, siekiant įgyvendinti ES strateginius tikslus 2020 (Kaip šalys ir jų profesinio rengimo institucijos įgyvendina profesinio ir mokymosi visą gyvenimą reformas - reikšmė ir geroji praktika);
6. Kaip dirbti su mokiniais, kai gresia „iškritimas" ar mokymo bei profesinio rengimo nutraukimas.
Apvalūs stalai - projektų sklaidai:
Konferencija siūlo Europos projektų partneriams galimybę skleisti informaciją apie tarptautinių naujovių perkėlimo, naujovių vystymo ir kitų europinių projektų eigą, rezultatus ir produktus - tai puiki galimybė projektų rezultatų vertinimui ir sklaidai. Norint užsisakyti Apvalųjį stalą savo projekto pristatymui prašome užpildyti atskirą forma.
Mobilumo mugė
Atsižvelgiant į tokios mugės sėkmę praėjusiose konferencijose, numatoma ir toliau tęsti šią iniciatyvą ir skatinti bei telkti potencialius partnerius kurti ir vystyti naujus mobilumo ryšius - per Leonardo mobilumo arba Erasmus programas.Šiais metais numatoma formuoti mobilumo grupes profesiniu/ įgūdžių sektorių principu. (pvz., delegatai, besidomintys mobilumo ryšiais inžinerijos/ automobilizmo srityje; besidomintys sveikatos ir socialine priežiūra; verslo administravimu ir informatika).
Konferencijos puslapis internete
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
JT ekspertai įspėja: dirbtinio intelekto kūrimas negali priklausyti nuo rinkos užgaidų
Jungtinių Tautų ekspertai ketvirtadienį įspėjo, kad dirbtinis intelektas (DI) neturėtų būti kuriamas atsižvelgiant vien tik į rinką, ir paragino sukurti pasaulinio bendradarbiavimo priemones. ...
-
ES teismas panaikino „Google“ už konkurencijos įstatymų pažeidimus skirtą baudą2
Europos Sąjungos Bendrasis Teismas trečiadienį panaikino 1,49 mlrd. eurų baudą, kurią Briuselis skyrė „Google“ už nesąžiningą konkurenciją. ...
-
Teisės ekspertas: nereguliuoti DI – ne išeitis
Technologijoms ir dirbtiniam intelektui (DI) sparčiai žengiant į priekį, valstybės privalo imtis veiksmų, padėsiančių reguliuoti įmonių kuriamus algoritmus ir dirbtinį intelektą, įsitikinęs profesorius Simonas Chestermanas, Singapūro nacionalin...
-
Ar išmaniosios technologijos gali išgelbėti gyvybę?
Išmaniosios technologijos vis dažniau padeda ir apsaugo. Jos gelbėja einant į pasimatymą su nepažįstamuoju, grybaujant gūdžiame miške ar bėgiojant sutemus vakare. Išmanūs dabar net automobiliai – jie taip pat, patyrę susid...
-
Į Žemę grįžo „SpaceX“ kapsulė
Sekmadienį į Žemę grįžo „SpaceX Polaris Dawn“ misijos dalyviai. Tai buvo pirmoji nevyriausybinė misija, kurios metu astronautai išėjo į atvirą kosmosą, praneša AFP. ...
-
Lietuvių kuriamus DI sprendimus jau pasitelkia ir mokytojai, ir mokiniai1
Mokyklos bei korepetitorių bendrovės į mokymą jau integruoja dirbtinio intelekto (DI) sprendimus, o juos kuria ir Lietuvos įmonės. ...
-
VU pasirašė istorinę bendradarbiavimo sutartį su Sorbonos universitetu2
Vilniaus universitetas (VU) ketvirtadienį pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Paryžiaus Sorbonos universitetu. ...
-
„Polaris Dawn“ įgula išėjo į atvirą kosmosą
Neprofesionalių astronautų įgula pirmą kartą istorijoje privačiame skrydyje pradėjo išėjimą į atvirą kosmosą, ketvirtadienį per tiesioginę transliaciją internetu paskelbė bendrovės „SpaceX“ pranešėjai. ...
-
Airija pradėjo tyrimą dėl „Google“ dirbtinio intelekto kūrimo
Airijos reguliavimo institucija, padedanti prižiūrėti Europos Sąjungos (ES) duomenų privatumą, ketvirtadienį pradėjo tyrimą dėl bendrovės „Google“ dirbtinio intelekto (DI) kūrimo. ...
-
Skambučių eros pabaiga?3
Jei šiomis dienomis bandysite prisiskambinti jaunam žmogui, didelė tikimybė, kad kitame gale išgirsite tik neigiamą signalą. Jungtinėje Karalystėje atliktos apklausos duomenimis, net ketvirtadalis 18–34 metų asmenų niekada nekelia ...