Pereiti į pagrindinį turinį

Mažėja jaunosios kartos susidomėjimas "Facebook"

2011-08-08 16:56
Mažėja jaunosios kartos susidomėjimas "Facebook"
Mažėja jaunosios kartos susidomėjimas "Facebook" / Mindaugas Ažušilis

Socialinis tinklas "Facebook", patenkatis į lankomiausių pasaulio interneto resursų trejetuką, tampa vis mažiau populiaresnis tarp jaunimo – pagrindinės savo auditorijos, teigia Forbes.

Jei tikėti pateiktais šaltinio duomenimis, labiausiai jaunosios auditorijos dėmesio Facebook neteko tokiose šalyse, kaip JAV, Kanada ir D. Britanija. Viena iš pagrindinių jaunimo suinteresuotumo sumažėjimu tapo suaugusiųjų žmonių auditorijos didėjimas, taip pat paauglių nenoras į savo ratą įtraukti tėvus bei būti jų nuolat stebimi.

Ekspertai pastebi, kad pastaraisiais metais JAV vidutinis socialinio tinklo vartotojo amžius artėjo prie 40 metų, juo labiau, kad aktyviausiai auga 55 – 65 metų amžiaus grupės žmonių auditorija. Visa tai aiškiai rodo Facebook „senėjimą“.

Priminsime, kad socialinis tinklas Facebook buvo sukurtas 2004 m. Šių metų gegužės mėnesio statistika rodo, kad Facebook turėjo apie 700 mln. vartotojų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų