RRT tyrimas – spjūvis mobiliojo ryšio operatorių reklaminėms klišėms Pereiti į pagrindinį turinį

RRT tyrimas – spjūvis mobiliojo ryšio operatorių reklaminėms klišėms

2013-05-10 15:58
RRT tyrimas – spjūvis mobiliojo ryšio operatorių reklaminėms klišėms
RRT tyrimas – spjūvis mobiliojo ryšio operatorių reklaminėms klišėms / Shutterstock nuotr.

Trijų didžiausių Lietuvos mobiliojo ryšio bendrovių teikiamų paslaugų kokybė iš esmės nesiskiria. Tai patvirtino Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) atliktas judriojo ryšio operatorių paslaugų kokybės tyrimas, iš viso buvo atlikti 2529 skambučiai ir išsiųsta 2681 SMS.

Pavyzdžiui, RRT duomenimis, nesėkmingų skambučių dalis „Tele2“ tinkle sudarė 2,67 proc., „Bitė Lietuva“ tinkle – 3,01 proc., „Omnitel“ tinkle – 1,04 procento.

„Tele2” tinkle SMS pristatymo trukmė buvo 7,9 sekundės. „Bitė Lietuva“ tinkle šis rodiklis siekė 6,62 sekundės, „Omnitel“ – 6,01 sekundės.

Bandymai buvo atliekami Lietuvos teritorijoje: miestuose bei magistraliniuose ir krašto keliuose stovint arba važiuojant darbo dienomis ir darbo valandomis tiek GSM, tiek 3G tinkluose.

Bandymai skirtingų operatorių tinkluose buvo atliekami tuo pat metu (lygiagrečiai) ir naudojant tą pačią matavimo įrangą, sumontuotą specialioje transporto priemonėje.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra