„Samsung“ reklamose toliau tyčiojamasi iš „Apple“ gerbėjų


Pietų Korėjos kompanija „Samsung“ išleido dar vieną reklamą, kurioje pašiepia išmaniojo telefono „iPhone“ vartotojus. Naujoji reklama vadinasi „Samsunged“.

Naujoje reklamos serijoje ir toliau vyksta spekuliacinė kova tarp dviejų populiarių išmaniųjų telefonų: „iPhone 4S“ bei „Samsung Galaxy S II“. Šioje reklamoje ypač pažymima, kad pastarasis išmanusis telefonas jau turi įrašytą gamyklinę navigacijos aplikaciją.

Kaip ir ankstesnėse reklamose, „Samsung“ tyčiojasi iš „iPhone“ vartotojų, neva jie be rimtos priežasties laukia didelėse eilėse, kad įsigytų mėgstamą telefoną, kuris turi tokį patį dizainą, kaip ir jo pirmtakas „iPhone 4“.

Ši reklama yra jau ketvirtoji iš reklamų serijos, nukreiptos prieš „Apple“ klientus. „Samsung“ jau kiek ankščiau paviešino reklamas, pavadinimais „Next Big Thing“, „4G Speed“ bei „Movies & Music“.

Naujausioji „Samsung“ reklama pateikta žemiau:



NAUJAUSI KOMENTARAI

jull

jull portretas
Apple tyciojosi is Windows, dabar Samsung tokia metodika pritaike paciai Apple :D. Beje, Samsung reklamos zymiai subtilesnes. Bravo!
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių