Pereiti į pagrindinį turinį

Kodėl žalialiemeniai tokie kategoriški?

2010-02-19 12:22
Kodėl žalialiemeniai tokie kategoriški?
Kodėl žalialiemeniai tokie kategoriški? / Tomo Raginos nuotr.

Anądien užsukau pas stomatologą, automobilį palikau mokamoje aikštelėje. O pas gydytoją, žinote, kaip būna: vienas pacientas pavėlavo ateiti pas gydytoją, šis vėliau ir išleido iš savo kabineto. Žodžiu, aš patekau jau gerokai vėliau, nei man buvo paskirta, todėl į automobilių aikštelę taip pat laiku nespėjau.

Priėjusi prie mašinos susitikau žalialiemenį, kuris jau "rašė protokolą". Bandžiau aiškinti, kad visiškai nesirengiu bėgti ir esu pasirengusi čia pat sumokėti už pratemptą laiką, tačiau šis nesileido į kalbas. Ar tikrai nėra kokių nors išimčių? Gal prižiūrėtojai, kurie budi bent prie sveikatos priežiūros įstaigų esančiose aikštelėse, galėtų būti nuolaidesni?

"Automobilių stovėjimo aikštelių" direktorius Algimantas Puidokas:

Už neapmokėtą stovėjimo laiką policija vairuotojui gali skirti baudą nuo 50 iki 100 litų. Bendrovės darbuotojai gali pasiūlyti vairuotojui pirkti 60 litų kainuojančią mokėjimo kortelę ir į policiją dokumentai dėl pažeidimo nenukeliaus, tačiau reikalauti pirkti kortelės negalima. Anksčiau už automobilio stovėjimą sumokėjęs vairuotojas galėdavo pavėluoti 15 minučių, tačiau praėjusiais metais ši nuostata panaikinta - vėluoti išvis negalima. Šiuo metu jau yra daugybė būdų, kuriais galima sumokėti už automobilio stovėjimą. Galima sumokėti ir mobiliuoju telefonu. Bėda ta, kad labai sunku atskirti, kada žmogus vėluoja piktybiškai, o kada dėl objektyvių priežasčių. Mūsų darbuotojas telefonu praneša apie pažeidimą, o vėliau, paaiškėjus, kad priežastis buvo objektyvi, jis gali paskambinti ir pranešimą atšaukti. Žinoma, yra ir mūsų kontrolierių kultūros bei supratingumo problema. Pavyzdžiui, buvo toks atvejis, kai iš Alytaus žmogus į traumatologijos skyrių atvežė sužeistą vaiką. Tėvas nunešė vaiką ir tik vėliau atėjo sumokėti už stovėjimą. Ir aš taip daryčiau, bet kontrolierius kažkodėl nepatikėjo ir dėl šio įvykio nepaskambino. Tas žmogus man paskambino kitą dieną, pasikalbėjome, atsiprašiau ir panaikinome pranešimą apie pažeidimą, o kontrolierius gavo nuobaudą. Visiems savo darbuotojams sakome, kad ypač prie sveikatos priežiūros įstaigų būtų supratingesni.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų