"Kaip man patekti į "Žalgirio" rungtynes!?" – neseniai su nuostabos gaidele paklausė iš JAV grįžęs bičiulis.
Ne vieną NBA areną aplankęs sirgalius net išsižiojo, kai likus trims savaitėms iki kovo 30-ąją vyksiančios žalgiriečių dvikovos su Maskvos CSKA, elektroninėje bilietų pardavimo sistemoje pamatė užrašą "Išparduota". Toks pat nusivylimas jį ištiko ir prieš mačą su Stambulo "Fenerbahce". Tiesa, tada ir dairytis ėmė tik išvakarėse.
Sausakimša arena buvo ir per nesenas akistatas su "Barcelona", Tel Avivo "Maccabi" ir net Maskvos srities "Chimki". Įdomu, kad aistruolių negąsdino net įspūdingai padidėjusios bilietų kainos. Už galimybę iš arti pamatyti žalgiriečius ir CSKA žvaigždyną žmonės mokėjo ir po 70 eurų, ir dar daugiau.
Galima teigti, kad pardavimas labiausiai priklauso nuo pačių pardavėjų. Kitaip tariant – nuo reklamos ir siūlomų atrakcijų. Tačiau sportas – neįprastas verslas. Patyrę bilietų pardavimo specialistai tvirtina, kad net ir sumaniausi veiksmai į Kauno areną gali privilioti gal 500, na gal 1 tūkst. papildomų žiūrovų. Bet kas čionai kaskart sutraukia 14 ar 15 tūkst. sirgalių? Tų pačių pardavimo specialistų atsakymas paprastas – viską lemia komandos rezultatai. Kol Šarūno Jasikevičiaus vedami žalgiriečiai skina pergales, tol arena lūš nuo lankytojų. Šis receptas galioja ir Klaipėdos "Neptūnui", ir sostinės "Lietuvos rytui", ir kitoms šalies krepšinio ekipoms. Tiesa, pasinaudoti juo pasiseka toli gražu ne visiems.
Naujausi komentarai