Pereiti į pagrindinį turinį

Jonavos rajone įgriuvo tiltas per Šešuvos upelį (papildyta)

2010-05-13 20:13
Jonavos rajone įgriuvo tiltas per Šešuvos upelį (papildyta)
Jonavos rajone įgriuvo tiltas per Šešuvos upelį (papildyta) / Kauno apskrities PGT nuotr.

Ties Kauno ir Jonavos rajonų riba liūtis paplovė šlaitą, dėl ko įgriuvo dalis tilto ir buvo užtvertas kelias, vedantis kauniečių pamėgto Zatyšių karjero link.

Pirmadienį vakare, apie 20.30 val., smarkus lietus nusiaubė vadinamąjį seną kelią į Jonavą, už Karmėlavos vedantį į kolektyvinius sodus. Užusalių seniūnijoje, ties Šešuvos kaimu, įgriuvo tiltas per Šešuvos upelį.

Į nelaimės vietą nedelsiant iškviesti ugniagesiai gelbėtojai, o kartu su jais ir Jonavos rajono ekstremalių situacijų valdymo centro atstovai. Anot pareigūnų, dalis pralaidos per Šešuvos upelį prie Turžėnų kalno šlaito sugriuvo ir užtvenkė upelį.

Anot vietos gyventojų, minėtoje vietoje dar caro laikais buvo pastatyta iš plytų klota pralaida. Jau žymiai vėlesniais laikais, platinant kelią, buvo pastatytas prielipas iš betono tėkmės kryptimi. Tiltas buvo praplatintas. Būtent minėtas prielipas pirmadienio vakarą pavojingai įsmuko bei užtvenkė Šešuvos upę.

Gelbėtojai nutarė veikiau nerizikuoti ir laikinai užtvėrė pravažiavimą šia kelio atkarpa. Juolab kad vos už puskilometrio nuo senojo kelio Kaunas-Jonava eina naujasis aplinkelis, kuriuo taip pat galima pasiekti kolektyvinius sodus ar karjerą.

Minėto kelio priežiūra priklauso valstybės įmonei „Kauno regiono keliai“. Jos darbininkai su specialia technika jau tą patį pirmadienio vakarą triūsė avarijos vietoje. Didžiulis ekskavatorius praardė įsmukusią pralaidą, tad dar iki vidurnakčio vandens lygis toje vietoje stabilizavosi. Anot specialistų, įrengus vandens praeigą, jei jo lygis ir pakils, tai ne daugiau kaip vieną metrą. Tokia riba didesnio pavojaus neturėtų sukelti.

„Kauno dienos“ kalbintas „Kauno regiono kelių“ direktoriaus pavaduotojas ir vyriausiasis inžinierius Edmundas Kaučikas teigė, kad šiuo metu leisti transporto eismą įgriuvusiu keliu pernelyg pavojinga. Specialistai ketina bent porą dienų stebėti pavojingą kelio atkarpą, o vėliau tikimasi leisti važiuoti automobiliams bent viena kryptimi - nuokalne Turžėnų link. Anot pašnekovo, iš akmenų ir plytų sumūryta senovinės statybos pralaida dar pernai rudenį buvo apžiūrėta, tačiau tuomet nieko įtartino nepastebėta.

„Matyt, nuolat lyjant, drėgmė pateko po asfaltu ir vis tik kelkraštis išmirko, dėl ko galiausiai per pačias smarkiausias liūtis ir įsmuko pralaidos galas su šlaitu. Kiek laiko užtruks remontas ir kokio dydžio lėšų tai pareikalaus dar tikrai per anksti prognozuoti. Pirmiau reikia nuodugniai išsiaiškinti situaciją ir parengti projektą“, - sakė E.Kaučikas. 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų