Referendume „už“ 54,55 proc. balsavusiųjų, tačiau iš jų buvo mažiau nei 6 proc. sostinės gyventojų.
Merė sveikina paryžiečius, pasirinkus „sveikatą ir švaresnę planetą“, nes esą visureigiai ne tik išmeta į aplinką daugiau teršalų, bet triukšmingesni, užima ir daugiau vietos. O opozicija ir automobilių lobistai kaltina socialistę merę manipuliacijomis, varžant pramonę ir žmonių laisvę.
„Pati nevairuoju, bet neseniai tėtis svarstė keisti automobilį į visureigį, o sesuo labai domisi aplinkosauga. Tad aptarėme šeimos rate: metas spręsti šią problemą, o tėčiui ne vien galvoti, ko nori pats, bet ir rūpintis planeta“, – sakė studentė Cyreane Demur.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
„Man netrukdo, jie neužima daugiau vietos nei kiti automobiliai, juk vietos sužymėtos. Žmonės turėtų vairuoti ką nori – tai jų laisvė“, – kalbėjo paryžietė Jadine L’Orlendu.
Šis tarifas galios virš 1,6 tonos automobiliams ir elektromobiliams nuo 2 tonų. Už valandą Paryžiaus centre stovėjimas brangtų nuo 6 iki 18 eurų – trigubai, o kituose rajonuose – iki 12 eurų. Ir nors sakoma, mokestis neužguls vietos gyventojų ir prekybininkų, bet šie bijo.
Žmonės turėtų vairuoti ką nori – tai jų laisvė.
„Auginame mažus vaikus, mums reikia didesnio automobilio. O mokėti 220 eurų už dieną – beprotiška“, – tvirtino turintis visureigį paryžietis Christophe Gaeffret.
„25 metus turiu parduotuvę ir jau praradome klientų, kai užsidarė dalis Paryžiaus gatvių, panaikinus stovėjimo aikšteles, todėl aš nepritariu stovėjimo branginimui“, – aiškino smuikų pardavėjas Nicolas Lecanu.
Mokestis turėtų įsigalioti nuo rudens.
Naujausi komentarai