Didžiosios Britanijos reklamos priežiūros institucija trečiadienį uždraudė dvi drabužių kompanijos „American Apparel“ reklamas – kaip įžeidžiamas ir normaliu vaizduojančias seksualiai grobuonišką elgesį.
Tose reklamose manekenė su klostuotu mokyklinio stiliaus sijonėliu nufotografuota pasilenkusi, iš po sijonėlio matyti jos apatiniai.
Dėl šių reklamų pasiskundė du žmonės, kurių nuomone, tokie vaizdai yra nederami tiems sijonams, kaip mokykliniams drabužiams, reklamuoti. Vos pasirodžiusios reklamos sulaukė kritikos ir socialinėje žiniasklaidoje.
„Manome, kad šie vaizdai buvo be pagrindo ir vaizdavo moterį kaip daiktą, todėl buvo seksistiniai ir tikriausiai būtų sukėlę rimtą ir plataus masto įžeidimą“, – nurodė Reklamos standartų administracija (ASA).
Pasak jos, tais vaizdais buvo „imituojamos vujaristinės nuotraukos „po sijonu“, padarytos be žmogaus sutikimo“, todėl potencialiai normaliu vaizduojamas „grobuoniškas seksualinis elgesys“.
„Iš konteksto, su kuriuo pasirodė šios reklamos, buvo tikėtina, jog tie, kas jas žiūri, suprastų, kad modelis buvo ar turėjo atrodyti kaip moksleivė“, – nurodė ASA.
„American Apparel“ teisino reklamas ir sakė, kad modelis buvo 30 metų moteris, kad tos reklamos nėra pornografinės ir kad jos buvo tik trumpam pasirodžiusios kompanijos interneto svetainėje ir „Instagram“ puslapyje.
„American Apparel“ taip pat tvirtino, kad tie atvaizdai nebuvo kampanijos „atgal į mokyklą“ dalis, bet ASA tai ginčijo ir nurodė, kad minimos reklamos buvo „mokyklinių dienų“ nuotraukų kolekcijoje.
„American Apparel“, kuri garsėja pikantiškomis reklamomis, birželio mėnesį išvarė savo įkūrėją ir vadovą Dovą Charney (Dovą Čarnį), po tyrimo dėl įtariamo nederamo elgesio ir virtinės įtarimų seksualiniu priekabiavimu.
Naujausi komentarai