Pereiti į pagrindinį turinį

„Burger King“ reklama supykdė Belgijos karališkąją šeimą

2017-05-29 13:15
BNS inf.

Amerikiečių greitojo maisto restoranų tinklas „Burger King“ apie savo atėjimą į Belgijos rinką paskelbė humoristine reklama, kurioje tenka rinktis ne belgų karalių, o kompanijos talismaną, tačiau tai nepatiko šalies karališkajai šeimai, pranešė britų transliuotojas BBC.

„Burger King“ reklama supykdė Belgijos karališkąją šeimą
„Burger King“ reklama supykdė Belgijos karališkąją šeimą / scmp.com nuotr.

„Burger King“ interneto svetainėje vartotojams primenama, kad 2013 metų liepos 21 dieną Belgijos karaliumi tapo Philippe'as (Filipas), ir sakoma, kad 2017 metų gegužės 19 dieną „apie savo atėjimą į Belgiją paskelbė „Burger King“. Kompanijos pavadinimas reiškia „Mėsainių karalius“.

„Du karaliai, viena karūna, kas valdys?“, – klausia kompanija ir siūlo vartotojams balsuoti už Philippe'ą arba už „Mėsainių karalių“.

Jeigu vartotojas balsuoja už Philippe'ą, jo paklausiama: „Ar jūs tikras? Ne jis jums paruoš gruzdintų bulvyčių“. Jeigu atsakoma „Taip“, užduodamas dar vienas klausimas: „Ar jūs tikras, kad jūs tikras?“ Ir atsakymo į šį klausimą mygtukas „Taip“ pasidaro daug mažesnis už mygtuką „Ne“.

Balsuoti interneto svetainėje galima iki birželio 19-osios. Birželio pabaigoje „Burger King“ planuoja atidaryti savo pirmąjį restoraną Belgijoje.

Belgijos karališkosios šeimos atstovas sakė, kad karaliaus atvaizdo naudojimui reikia gauti monarcho pritarimą, bet šiuo atveju tokio leidimo nebuvo paprašyta.

„Mes tokiam požiūriui nepritariame, – sakė atstovas. – Kadangi tai daroma komerciniais tikslais, mes nebūtume davę leidimo.“

„Burger King“ interneto svetainėje naudojamas pieštinis Philippe'o atvaizdas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų