Žadama naikinti dešimtmečius galiojusias darbo sąlygų lengvatas įmonės darbuotojams, o pačią įmonę pertvarkyti į uždarąją akcinę bendrovę ir taip suteikti jos vadovams daugiau atsakomybės.
Tai pirmoji tokio masto Prancūzijos geležinkelių reforma nuo 1930-ųjų. Per rinkimų kampaniją E. Macronas žadėjo pertvarkyti nuostolingai veikiančią valstybės valdomą bendrovę. Tai sukėlė daug diskusijų šalyje, o profesines sąjungas išvedė į gatves. Patys darbuotojai nepasitenkinimą reiškė streikais, todėl traukinių eismas dažnai būdavo sutrikęs.
Bendrovės skola siekė beveik 50 milijardų eurų. Bendrovės pertvarka laikoma vienu politiškai rizikingiausių projektų per ligšiolinę E. Macrono kadenciją.
Išsamiau – pasakojime.
Naujausi komentarai