Atsižvelgdami į strateginio dialogo su ES automobilių gamintojais rezultatus ir siekdami suteikti Europos gamintojams daugiau galimybių prisitaikyti prie besikeičiančios technologinės aplinkos ir aštrėjančios pasaulinės konkurencijos, EP nariai pritarė (458 balsai už, 101 prieš, 14 susilaikė) Europos Komisijos pasiūlymui pataisyti naujų automobilių CO2 taršos reikalavimų taisykles ir šių automobilių atitiktį 2025, 2026 ir 2027 m. CO2 kiekio normoms vertinti pagal trejų metų vidurkį, o ne pagal kiekvienais metais išmetamą kiekį.
Šiuo metu galiojančios taisyklės nustato metinius taršos reikalavimus penkmečiui, o 2025 m. reikėtų šią taršą sumažinti 15 proc. palyginus su 2021 m. Nesugebėjus šio tikslo pasiekti 2025 m., naujosios taisyklės suteikia galimybę gamintojams pasitempti 2026 ir 2027 m., kad trejų metų taršos vidurkis neviršytų numatytų taršos reikalavimų.
Galutiniam pakeitimų įsigaliojimui dar būtinas formalus ES Tarybos pritarimas, o neformaliai Taryba tam pritarė jau gegužės 7 d.
Naujausi komentarai