Platforma, anksčiau paskelbusi, kad šis draudimas yra dalis priemonių kovai su dezinformacija, buvo pranešusi, jog draudimas galios bent savaitę, tačiau galės būti pratęstas.
„Nors daugybė šaltinių jau paskelbė (JAV) prezidento rinkimų nugalėtoją, mes vis tiek manome, kad svarbu mūsų platformoje padėti išvengti painiavos ar piktnaudžiavimo“, – teigiama įmonės laiške, kurį matė „Reuters“.
Bendrovės atstovas atsisakė komentuoti tokį sprendimą.
Kadangi socialiniuose tinkluose plinta melagingi pareiškimai apie rinkimų sąžiningumą, „Google“ valdanti bendrovė „Alphabet“, regis, taip pat neatšauks porinkiminio politinių reklamų draudimo.
Bendrovė, anksčiau teigusi, kad draudimas galios bent savaitę po rinkimų apylinkių uždarymo lapkričio 3 dieną, atsisakė atsakyti į klausimą, kuomet draudimas bus atšauktas.
Viena „Google“ atstovė anksčiau buvo sakiusi, kad bendrovė draudimą panaikins atsižvelgusi į tokius veiksnius, kaip balsų suskaičiavimui reikalingą laiką ir faktą, ar kilo politinių neramumų.
Naujausi komentarai