Pagal naująją politiką, įmonė uždraus viso nereguliuojamo spekuliatyvaus turto reklamą, pavyzdžiui, binarinio opciono ar kriptovaliutų, rašoma „Google“ tinklaraščio įraše.
Atskirame įraše „Google“ teigė pernai dėl taisyklių pažeidimų pašalinę 3,2 mlrd. reklamų - beveik dvigubai daugiau nei 2016-aisiais.
„Reklamų kokybės pagerinimas šiemet bus mūsų pagrindinis prioritetas“, - sakė „Google“ reklamos tvarumo direktorius Scottas Spenceris.
Savo ruožtu „Facebook“ visas reklamas, susijusias su kriptovaliutomis, jų produktais ir pirminiais kriptovaliutų siūlymais (ICO) uždraudė dar sausio mėnesį.
Šią politiką „Facebook“ pritaikė visose savo platformose, įskaitant patį „Facebook“ socialinį tinklą ar įmonei priklausantį tinklą „Instagram“.
Naujausi komentarai