Rengti išpardavimus per Vienišių dieną "Alibaba" sugalvojo 2009 metais.
Siekdami suprasti, kokia yra tikroji Kinijos ekonomikos būklė, investuotojai atidžiai stebi šiuos išpardavimus, prieš kuriuos nublanksta ir "juodasis penktadienis", ir "kibernetinis pirmadienis".
Pasak "Alibaba", šiemet iki 6 val. 54 min. parduotų prekių vertė (angl. gross merchandise volume, arba GMV) - pagrindinis elektroninių pardavimų vertės matas, kurį naudoja "Alibaba" - jau viršijo pardavimus per visą 2014 metų Vienišių dieną, kurie sudarė 57,1 mlrd. juanių (dabartiniu kursu - 8,4 mlrd. JAV dolerių).
2015 metais parduotų prekių vertė padidėjo 60 proc. iki 91,2 mlrd. juanių (13,5 mlrd. JAV dolerių). Beveik visi ekspertai įsitikinę, kad 2016 metais ši suma bus dar didesnė, tačiau spėja, kad prieaugis gali būti mažesnis negu pernai.
Interneto analizės įmonės "comScore" duomenimis, 2015 metais elektroniniai pardavimai JAV per penkias dienas nuo Padėkos dienos iki "kibernetinio pirmadienio" imtinai siekė 7,2 mlrd. JAV dolerių.
Šiemet "Alibaba", siekdama dar padidinti susidomėjimą išpardavimais, nepagailėjo pinigų ir į šventę, surengtą jų pradžiai pažymėti, pakvietė Holivudo aktorę Scarlett Johansson (Skarlet Johanson), futbolininkus Davidą Beckhamą (Deividą Bekhemą) ir Thomasą Muellerį (Tomą Miulerį), krepšininką Kobe Bryantą (Kobį Brajantą) ir poproko grupę "One Republic".
Vienišių diena yra ne visai tradicinė kinų šventė. Kinijos komunistų partijos laikraščio "Renmin Ribao" ("Liaudies dienraštis") duomenimis, Kinijos studentai ją sugalvojo 10-ąjį dešimtmetį kaip Šv. Valentino dienos priešpriešą. Lapkričio 11-osios data buvo pasirinkta neatsitiktinai - skaičių magija tikinčių kinų nuomone, skaičius 11.11 primena "plikas šakas" - taip Kinijoje vadinami vieniši vyrai ir moterys.
Naujausi komentarai