Anot bendrovės pranešimo, pardavimų pajamos per pirmus šešis šių metų mėnesus siekė 22,12 mlrd. eurų, grynasis pelnas – 3,66 mlrd. eurų.
Profesionalams skirtų skirtų kosmetikos priemonių pardavimai augo 4,9 proc., plataus vartojimo – 8,3 proc., prabangių – 4 proc., odos priežiūros priemonių – 15,5 procento.
Bendri pardavimai Europoje didėjo 12,2 proc., Šiaurės Amerikoje – 8,7 proc., Lotynų Amerikoje – 15,8 proc., Pietų Azijoje, Okeanijoje, Afrikoje ir Artimuosiuose Rytuose – 14,3 proc., tuo tarpu Šiaurės Azijoje – mažėjo 3,1 procento.
„L'Oreal“ gamina kosmetikos priemones, kvepalus, odos ir plaukų priežiūros priemones apytikriai 35 prekių ženklais, įskaitant „Garnier“, „Kiehl's“, „Lancome“, „Maybelline“.
Naujausi komentarai