Anksčiau šią savaitę naujienų portalas „Wirtualna Polska“ pranešė apie lenkų Plėtros fondų ir regionų politikos ministerijos susitarimą su šiai ministerijai vadovaujančia Katarzyna Pelczynska-Nalecz dėl ministerijos įrašų reklamavimo ministrės „Instagram“ paskyroje.
„Wirtualna Polska“ rašė, kad nors už paslaugas buvo tiesiogiai mokama „Instagram“, o įrašais reklamuotas, pavyzdžiui, Europos Sąjungos (ES) finansuojamas nacionalinis ekonomikos gaivinimo planas, tuo pačiu buvo gerinamas pačios ministrės įvaizdis.
Trečiadienį K. Pelczynska-Nalecz portalui sakė, kad ministerijos išlaidos šiai reklamai nesiekė maksimalaus sutarto mėnesio limito – 8 tūkst. zlotų (1 860 eurų).
„Iš viso buvo išleista 15 tūkst. zlotų (3 480 eurų)", – sakė ji ir teigė, kad jokie pinigai nebuvo pervesti į jos banko sąskaitą. „Iš to neuždirbu jokio privataus pelno“, – sakė ji.
Ministrė taip pat tvirtino, kad ministerijos turinio reklamavimas per jos privačią „Instagram“ paskyrą labiau apsimoka, nes tokiu būdu ministerija gali pasiekti dešimt kartų daugiau žmonių, palyginti su kokios nors institucijos paskyros sekėjų skaičiumi.
„Meta“, kuriai priklauso „Instagram“, siūlo mokamą įrašų reklamavimą, kad jie pasiektų platesnę nei konkretaus turinio kūrėjo sekėjai auditoriją.
Naujausi komentarai