Trevoras Stuffersas beveik pusę savo gyvenimo dirba parduotuvėje. Pastaraisiais metais jis vis dažniau susiduria su netikėtais klientų priekaištais. Pavyzdžiui, dėl kepinių.
„Pavyzdžiui, tam tikros rūšies duonos dabar nėra. Pirkėjas pasako, kad aš netinkamai atlieku savo darbą. Tada jis gali mane apskųsti, kad konkrečiai aš jį nuvyliau ir blogai dirbu“, – teigė parduotuvės vadybininkas T. Stuffersas.
Jam antrina ir kita parduotuvės darbuotoja. Esą salėje dirbantys kolegos patiria ir fizinį smurtą.
„Pastaraisiais metais incidentų iš tiesų padaugėjo. Tiek mažesnių, tiek didesnių. Nuo žodinio bauginimo iki, deja, kartais fizinio smurto. Visuomenė tampa nuožmesnė“, – pasakojo parduotuvės direktorė Sonja Boelhouwer.
Pastaraisiais metais incidentų iš tiesų padaugėjo.
Tačiau šios parduotuvės darbuotojams jau gana. Nuo šiol kiekvienas norintis gali pakeisti bevardę kortelę.
„Svarbiausia, kad pirkėjai dažnai darbuotojų ieško socialinėje žiniasklaidoje, o tai, žinoma, nėra malonu. Piktuose pokalbiuose klientai kreipiasi vardu, o tai dar asmeniškiau, dar labiau baugina“, – tikino S. Boelhouwer.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
Savitarnos kasos sumažino atstumą tarp kliento ir darbuotojo.
„Žinoma, savitarnos kasoje daug daugiau kontakto su klientais. Darbuotojas kartais turi patikrinti pirkinius, amžių, o to nemažai klientų nemėgsta, nes skuba“, – aiškino parduotuvės direktorė.
Darbuotojai taip pat papildomai mokomi, kaip elgtis su agresyviais pirkėjais. Be to, prie įėjimo iškabintos elgesio parduotuvėje taisyklės.
Beje, šios parduotuvės pavyzdžiu jau pasekė ir kiti prekybos tinklai, kuriuose taip pat atsisakyta vardo kortelių.
Naujausi komentarai