Paaiškėjo, kad pilotas nutupdė lėktuvą viename lauke. Taip pat žinoma, kad vienas žmogus buvo sužeistas, tačiau pilotas nenukentėjo. Gelbėjimo tarnybos toliau dirba įvykio vietoje.
Taip pat žinoma, kad vienas žmogus sužeistas, tačiau orlaivio pilotas nenukentėjo.
Kaip pranešė Latvijos žiniasklaida, nukentėjusysis – Lietuvos pilietis, kuris išvežtas į ligoninę.
CAA direktorius Maris Gorodcovas Latvijos radijui sakė, kad lėktuvas buvo naudojamas parašiutininkų iššokimui Limbažiuose, tačiau vėliau oro sąlygos labai pablogėjo – matomumas sumažėjo tiek, kad pilotas nebegalėjo matyti tūpimo tako ir žemės.
Pilotas, kuris yra Latvijos pilietis, avariniu būdu nusileido dėl prastų oro sąlygų. Dėl blogo matomumo aerodromo nesimatė, todėl pilotui teko nusileisti Imantos rajone esančiame lauke.
Paieškos operacija prasidėjo jau tada, kai orlaivis dingo iš radaro.
M. Gorodcovso teigimu, piloto sprendimas nedelsiant kreiptis į oro uosto dispečerį ir prašyti pagalbos buvo teisingas.
„Paieškos operacija prasidėjo jau tada, kai orlaivis dingo iš radaro. Reaguota kaip įmanoma greičiau“, – sakė jis.
Kaip nurodė Rygos oro uostas, jo ugniagesių brigadai išvykus padėti, kilimo ir tūpimo takas buvo uždarytas. Vėliau Rygos oro uostas vėl pradėjo veikti visu pajėgumu. Keleivių, kurių skrydžiai buvo atidėti arba nukreipti į kitus oro uostus, prašoma susisiekti su oro linijų bendrovėmis.
„Tai buvo ne techninė problema, o pablogėjusios oro sąlygos. Matomumas buvo toks, kad nesimatė toliau nei 200 metrų. Taip pat galėjo būti laikinas apledėjimas“, – teigė CAA direktorius.
Anksčiau CAA skelbė, kad pilotas buvo pranešęs apie technines problemas ir tūpė avariniu būdu.
Anksčiau CAA buvo pranešusi, kad už maždaug 4 km nuo Rygos oro uosto buvęs lėktuvas dingo iš radiolokatorių ekranų.
CAA direktorius pabrėžė, kad atsakingos tarnybos pradėjo paieškos ir gelbėjimo operaciją tą pačią akimirką, kai lėktuvas dingo iš LGS radiolokatorių ekranų.
„Jei lėktuvas dingsta iš ekranų, tai automatiškai nereiškia, kad jis nukrito. Siųstuvas gali būti išjungtas arba neveikti, o lėktuvas ruošiasi tūpti, todėl saugumo sumetimais buvo priimtas sprendimas sustabdyti oro uosto veiklą“, – pridūrė M. Gorodcovas.
Vėliau CAA atstovas Aivis Vincevas žiniasklaidai teigė, kad lėktuvas avariniu būdu nusileido lauke, nes, nepasiekęs Rygos oro uosto, pritrūko degalų.
Jis sakė, kad trečiadienį lėktuvas pakilo iš Limbažių aerodromo ir skrido virš šio miesto su parašiutininkų grupe. Dauguma parašiutininkų jau buvo iššokę, kai oras ėmė sparčiai keistis, tačiau vienas parašiutininkas nusprendė nešokti ir grįžti į oro uostą.
„Atsižvelgiant į besikeičiančias oro sąlygas, buvo nuspręsta leistis kitame aerodrome. Vienas iš jų buvo Cėsiuose, tačiau dėl oro sąlygų nebuvo įmanoma nusileisti ir ten. Taigi buvo priimtas sprendimas skristi į Rygos oro uostą“, – sakė A. Vincevas.
Jis taip pat paaiškino, kad galėjo būti neteisingai apskaičiuotas degalų kiekis, reikalingas pasiekti Rygos oro uostą.
„Deja, atsižvelgiant į atstumą nuo Limbažių iki Rygos, dėl kažkokių priežasčių degalų kiekis tikriausiai buvo apskaičiuotas neteisingai, todėl pilotas nusprendė nebeskristi į Rygos oro uostą ir nusileido lauke“, – teigė A. Vincevas.
Naujausi komentarai